All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
@Dirk, dank voor het plaatsen van dit topic!
Naast het noemen van een specifieke winkel, wordt er in het bericht aangegeven dat de Pico pas "later leverbaar" is. Ook dat blijkt uit de Pricewatch-pagina, dus lijkt me het bericht niet de plek om dit te noemen. DHL geeft aan dat we hem vandaag binnen krijgen, en (als dat voor 14:00 uur is) vandaag nog bestellingen kunnen verzenden...
In het bericht staat ook "Pimeroni", maar dit moet zijn: "Pimoroni".
Alvast dank voor het aanpassen!
Naast het noemen van een specifieke winkel, wordt er in het bericht aangegeven dat de Pico pas "later leverbaar" is. Ook dat blijkt uit de Pricewatch-pagina, dus lijkt me het bericht niet de plek om dit te noemen. DHL geeft aan dat we hem vandaag binnen krijgen, en (als dat voor 14:00 uur is) vandaag nog bestellingen kunnen verzenden...
In het bericht staat ook "Pimeroni", maar dit moet zijn: "Pimoroni".
Alvast dank voor het aanpassen!
Ja inderdaad, gebaseerd op iets te vroege informatie omdat het nieuws pas net bekend was. Ik pas de tekst aan!
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Ik had Redactie@Tweakers.net ook gemaild met de nieuwsbrief met alle informatie. Is er nog een andere plek of email-adres die ik kan gebruiken om de nieuwste innovaties door te geven? (Geen aanbiedingen oid...)
https://tweakers.net/submit/RaspberryStore schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:08:
Ik had Redactie@Tweakers.net ook gemaild met de nieuwsbrief met alle informatie. Is er nog een andere plek of email-adres die ik kan gebruiken om de nieuwste innovaties door te geven? (Geen aanbiedingen oid...)
Ok. Mijn nieuwsbrieven zullen als eerste de nieuwste informatie bevatten, maar zal als ik er aan denk dit linkje gebruiken om de nieuwe informatie ook door te geven. Dank!
Pagina: 1