Reactie op advertentie maar vervolgens geen antwoord?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweettoch13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 15:13
Mijn vraag is als volgt,

Ik zie met enige regelmaat leuke advertenties staan van bijvoorbeeld 1080Ti kaarten of behuizingen, en ga zo maar door, veelal voor scherpe maar niet overdreven goede prijzen aangeboden door een betreffende tweaker.

Nu zijn die tweakers vaak nog geen maand geleden geregistreerd en als je een bericht stuurt op de advertentie, krijg je nul reactie. Ook na meermaals berichten te hebben gestuurd. (nu in 4 weken al 4 tweakers benaderd zonder succes)

Ik krijg een beetje het idee dat zij de advertenties er opzetten om andere lekker te maken voor niks (beetje mensjes pesten zeg maar) of zouden ze het simpelweg vergeten zijn door weet ik veel wat redenen? (met elke keer een email als ze een PB hebben) Ik vind het wel een verdachte zaak.

Don't dream your life, Live your dreams!

Beste antwoord (via Jeweettoch13 op 21-01-2021 21:39)

• Nachtkastje
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-09 21:14
Sommige tweakers hebben hun settings verkeerd staan waardoor ze geen mail krijgen :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Nachtkastje
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-09 21:14
Sommige tweakers hebben hun settings verkeerd staan waardoor ze geen mail krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien is het product ook aangeboden via een ander platform, is diegene druk. Netjes? Nee, maar ja, it happens.

🌞🍃