Ik zie al een flinke tijd de Sony Playstation 5 bij de Pricewatch, maar zonder prijzen. Dan kijkt het mij vrij nutteloos, behalve dat het steeds (ongewenste) reclame voor Sony is. Geen bekende prijzen, dan ook niet bij de Pricewatch is mijn mening!
Ook zonder prijzen vind ik het interessant om te zien. Bijvoorbeeld voor de tech specs, release datum, reviews, alternatieven, prijs reminder instellen e.d. Dus naast de prijzen vind ik het zeker niet nutteloos
Hoewel de Pricewatch natuurlijk slaat op prijzen van producten is het (voor mij) zoveel meer.wimdegooijer schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:48:
Ik zie al een flinke tijd de Sony Playstation 5 bij de Pricewatch, maar zonder prijzen. Dan kijkt het mij vrij nutteloos, behalve dat het steeds (ongewenste) reclame voor Sony is. Geen bekende prijzen, dan ook niet bij de Pricewatch is mijn mening!
Het is ook een grote bron van informatie over specificaties. Tevens kan je bij het product ook informatie vinden die linkt naar het forum, reviews bekijken en vraag & aanbod advertenties. Daarnaast hebben veel mensen wenslijsten / inventarislijsten, waarin ze producten opnemen.
Persoonlijk vind ik het dan ook geen goed voorstel.
Is dan ook jou mening om alle producten die geen prijzen meer hebben maar te verwijderen uit de Pricewatch?Geen bekende prijzen, dan ook niet bij de Pricewatch is mijn mening!
Ik zie niet in waarom dit (ongewenste) reclame voor Sony zou zijn. Naast de bron van informatie die de pricewatch naast de prijzen biedt vind ik het persoonlijk ook handig om te zien of het device nu al eens normaal verkrijgbaar is. Een pricewatch waarbij geen prijs wordt vermeld simpelweg omdat geen bedrijf het apparaat normaal kan leveren vind ik echt geen reclame (en als het dat al is dan is het slechte reclame).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Misschien moet ik iets duidelijker zijn, ik zie de Sony Playstation 5 steeds - onder het kopje Pricewatch - in de Nieuwsbrief en dat ‘stoort’ mij. Er zijn wel meer producten die bij Pricewatch om uiteenlopende redenen zonder actuele prijs zijn, en inderdaad is het daar dan handig om overige specs te vergelijken. Maar om zo’n artikel dan regelmatig terug te zien in de Nieuwsbrief onder Pricewatch (zonder prijs) vind ik - persoonlijk - irritant en enigszins misplaatst.
De Producten in de nieuwsbrief worden onder dat kopje getoond op basis van populariteit.
De Playstation 5 is in combinatie met de gekoppelde forum-items dus op dit moment dus het populairst in de pricewatch.
De Playstation 5 is in combinatie met de gekoppelde forum-items dus op dit moment dus het populairst in de pricewatch.
Pagina: 1