Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdegraaf82
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-05 12:28
Hallo,

Ik maak nu gebruik van een Minix X8 maar merk dat er steeds minder apps werken. Netflix etc doen het al niet. Kodi en xbmc vind ik ook prettig als die het doen. Verder ben ik een redelijke noob!
Ik ben hierom dus opzoek naar een nieuwe device. Welke raden jullie aan?

Alvast dank!

Gr

[ Voor 16% gewijzigd door frankdegraaf82 op 20-01-2021 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@frankdegraaf82 Aankoopadvies doen we in CEA; je topic is daarheen verplaatst. Daar kun je vele soortgelijke topics vinden om inspiratie op te doen. Vul met die inspiratie dan even je openingspost aan met een shortlist met opties en een budget. “Ik ben een noob” is natuurlijk wel heel kort door de bocht. Met een beetje moeite is er echt wel meer van te maken. Het topic is nu nog te mager ten opzichte van wat hier verwacht wordt. :)

[ Voor 16% gewijzigd door S1NN3D op 20-01-2021 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
Zelf jaren geleden van een minix X8H overgestapt naar een nvidia shield. Beste aankoop ooit. Ik neem aan dat je alleen streamt, dan is de Shield 2019 8gb "tube" variant perfect. Kost € 129.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 23:14
Kodi en XBMC lijkt me wat dubbelop...

Heb je nog meer eisen? Full HD, 4K, Dolby Atmos / Vision, ...???

Google ecosysteem: Nvidia Shield + Kodi + Netflix + ...
Apple ecosysteem: Apple TV 4(K) + Infuse Pro + Netflix + ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdegraaf82
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-05 12:28
Qua eisen niet echt veel. Als ie maar goed kan streamen en dat je voorlopig door kan. Ik merk dat veel addons niet werken op mijn huidige kastje.
Ik heb een tv waar smart tv te wensen over laat (hij is niet heel oud dus prima kwaliteit) daarom wil ik een kastje om van alles te streamen via Kodi oid. Netflix etc of uitzendinggemist vind ik ook fijn, daarnaast vind ik t prettig als ie niet traag is...