Feature request: berichten in gesloten topics kunnen duimen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:58

Amphiebietje

In de blubber

Topicstarter
Het zou mooit zijn als het mogelijk zou zijn om in gesloten topics berichten toch te kunnen upvoten.

Kunnen aanmerken of een bericht nuttig of goed is, zou niet gekoppeld moeten zijn aan of een topic open is. Soms lees je namelijk een gesloten topic, en kom je toch iets tegen dat je graag zou willen duimen opdat anderen kunnen zien dat het desbetreffende bericht mensen heeft geholpen of interessant was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:45

crisp

Devver

Pixelated

Om wat voor topics gaat dat dan? M.i. zouden alleen 'slechte' topics gesloten moeten worden, en ik zie daarvoor niet echt een valide usecase om upvotes toe te staan om eerlijk te zijn.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:13
crisp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 18:12:
Om wat voor topics gaat dat dan? M.i. zouden alleen 'slechte' topics gesloten moeten worden
Topics welke deel zijn van een reeks bijvoorbeeld. Ook in oudere delen staat waardevolle informatie.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:13
Niet alleen slechte topics worden gesloten. Ook oude topics, waar na een paar jaar weer op wordt gereageerd, worden gesloten om te voorkomen dat een discussie opnieuw wordt gevoerd.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:45

crisp

Devver

Pixelated

In mijn ogen zou er een mogelijkheid moeten zijn om nieuwe reacties bij een topic uit te schakelen zonder het topic echt te sluiten, of een mogelijkheid om 'slechte' topics te markeren. Op die manier kan je ook beter differentieren in bjvoorbeeld zoekresultaten. Ik ben echter bang dat we daar rijkelijk laat mee zijn.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eens: mooier zou zijn als er 6 statussen zouden zijn voor topics (open, gesloten, sticky = bovenaan, stucky = bovenaan maar men kan wel reageren, faq - waarbij gesloten dan kan worden opgesplitst in 'gesloten, want faudt' wat "dus" ook slechter mag scoren in de zoekresultaten en 'niet meer kunnen reageren, om andere redenen'). Met als default voor de sluitknop 'gesloten, want faudt'. Maar dat is inderdaad wat laat.

Wat dat betreft wel een goed idee om wel te kunnen duimen.

Waar er misbruik van zou kunnen worden gemaakt kunnen we dat altijd 'handmatig' corrigeren zoals door de duimers aan te spreken of het topic naar de trashcan te halen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:58

Amphiebietje

In de blubber

Topicstarter
Ik liep hier tegen aan in het AWM-forum, waar vaak vervolgtopics zijn en geregeld topics worden gesloten, enerzijds omdat sommige topics uit de hand lopen en anderzijds omdat andere topics te lang worden.
Ik wilde een informatief bericht duimen in een topic dat net werd gesloten, maar dat kon dus niet meer.

@crisp & @F_J_K Dat dus, ja. :)
Pagina: 1