iPhone 7 valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard Schade
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-06 22:47
Sinds kort kan ik van tijd tot tijd niet meer bellen met mijn iPhone 7. Vaak zie ik dan ook een oranje bolletje links naast het batterij niveau symbooltje staan. Het gesprek valt dan uit en bellen en gebeld worden lukt dan niet meer. Ik zie dat tele loon belt en overgaat. Zodra er contact is wordt verbinding verbroken. Omgekeerd werkt het ook zo. Zodra er verbinding is en opgenomen wordt valt verbinding weg.

Ik zie nog niet dat er mensen zijn met gelijke problemen.

Komt iemand dit bekend voor?

Gerard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante hardware (iPhone 7 in dit geval) en software (iOS versie) je gebruik. Wat ook handig is om te vermelden is welke provider je gebruikt. Daarnaast willen we graag weten wat je zelf al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je zelf al lang en breed had geprobeerd.

Als bijvoorbeeld zoekt naar iphone 7 drops calls vind je al een waslijst aan mogelijke oplossingen, zoals iPhone herstarten, netwerkinstellingen herstellen, controlleren op updates van providerinstellingen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid goed door, om te weten wat we hier van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.