Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• paultjuh1980
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Ik heb de Nest 3 gekocht en heb die aangesloten op een Elegance 3 ketel(ik heb een huurwoning dus ik ken de geschiedenis van het apparaat niet). Ik heb begrepen dat deze ketel geen OpenTherm heeft en er dus niet gemoduleerd kan worden. Er bestaan wel OpenTherm modules voor deze ketel. De module die erin zit lijkt op een OpenTherm module zoals ze afgebeeld zijn op internet maar er zijn niet veel voorbeelden te vinden met hoge resolutie. De ketel is aangesloten op de OpenTherm aansluiting van de Heatlink en werkt gewoon. Op de nest lijkt er geen functie te zitten om te zien als OpenTherm actief is en/of er gemoduleerd wordt.

Kan het zijn dat mijn CV de OpenTherm module heeft of zet de Heatlink/Nest het signaal automatisch om naar aan/uit modus. De aan/uit modus heeft overigens een andere aansluiting.

En is er iemand die toevallig die een module heeft aangeschaft en daar een foto van wilt laten zien?

Alvast bedankt.