Kleuren kleurstiften apart bestellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:32
Mijn kinderen houden van kleuren en zodoende hebben we kleurstiften in huis. Momenteel een paar potten die half tot driekwart leeg zijn, met dezelfde kleuren elke keer over. Uiteraard kan ik weer een pot kopen en de oude combineren, maar over een tijd hebben we weer een pot erbij met dezelfde kleuren over.

Bij ons in de speelgoedwinkel en op internet kan ik niet vinden waar het mogelijk is om de kleuren te kiezen zonder meteen een paar euro per stift kwijt te zijn.

De duurdere stiften gaan misschien langer mee met de hoeveelheid inkt, echter worden de punten door te hard drukken regelmatig ingedrukt.

Ik zoek dus een winkel waar ik niet al te dure stiften op kleur kan kopen. Ik begrijp dat ze dan wat duurder zijn dan in een set. Weet iemand waar dat mogelijk is?

Beste antwoord (via MRIdev op 21-01-2021 19:14)

• Grove den
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:08
Om wel antwoord te geven op je vraag. Ja dat kan: https://www.amazon.nl/Gio...auw&qid=1611212798&sr=8-2

Ook in andere kleuren verkrijgbaar.

Alle reacties

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:28

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

In het kader van omdenken; ga zelf ook meekleuren en gebruik dan de kleuren die over zijn. Leuk om samen te doen plus je zit niet met een surplus van olijfgroen 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
Icephase schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:04:
In het kader van omdenken; ga zelf ook meekleuren en gebruik dan de kleuren die over zijn. Leuk om samen te doen plus je zit niet met een surplus van olijfgroen 😜
Goed antwoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-10 06:10
Ik denk dat het dan net zo duur zou zijn om 1 of 2 stiften te kopen, als zo'n complete verpakking. Een stift kost natuurlijk helemaal niets. Lijkt me niet de moeite waard is om die dingen los te verkopen. Alleen het vervoer, en opslaan al. En wat wil je dan voor zo'n stift betalen? 1 euro? 50 cent? Moet iemand een heel assortiment aan stiften hebben staan om 10 cent per stift te verdienen.

Bij duurdere stiften zie je ze inderdaad wel los verkocht worden, maar daar kan dan natuurlijk ook nog wel iets op verdiend worden.

[ Voor 16% gewijzigd door WEBGAMING op 20-01-2021 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MRIdev schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:53:

De duurdere stiften gaan misschien langer mee met de hoeveelheid inkt, echter worden de punten door te hard drukken regelmatig ingedrukt.
Voor dit stukje uit je vraag heb ik wel een antwoord. Ik ken mensen die in het onderwijs werken en daar worden stiften nogal mishandeld. Daar hebben ze goede ervaringen met de Stabilo Trio Scribbi stiften, onverwoestbaar. https://www.stabilo.com/n...ten/stabilo-trio-scribbi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Bij een hobbywinkel heb je natuurlijk losse stiften, maar die zullen duur zijn. In Eindhoven zit zo'n zaak op de Kruisstraat: https://www.vanbeekart.nl
Ik zou zelf gewoon elke keer een nieuw setje halen bij bijv. de Action halen. Of zelf via Aliexpress.

[ Voor 10% gewijzigd door Tom op 20-01-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
@WEBGAMING Ik kan je helemaal volgen en natuurlijk de meeste eenvoudige oplossing is, zoals @Tom voorstelt, een nieuwe set kopen.

Ik hoop alleen een oplossing te vinden waarbij ik uiteindelijk een berg ongebruikte stiften weg moet gooien.

@Cheesy Stabio heb ik ook gevonden. Ik zal eens specifiek naar die stiften kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:48
@MRIdev helaas is het zo dat die sets vaak een stuk goedkoper zijn, vaak zelfs zo erg dat een set van 20 goedkoper is dan 5 losse in de juiste kleuren.

desnoods dump je de "foute" kleuren 1x per half jaar bij kinderdagverblijf :)
houden de kinderen van potloden?

[ Voor 17% gewijzigd door 99ruud99 op 20-01-2021 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o_f_course
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 16:14

o_f_course

Och...

Een andere insteek:
* Geef je kinderen creatieve opdrachten (als ze daarmee overweg kunnen) waarbij ze alleen maar bepaalde kleuren gebruiken mogen.
* Zet ze een kleurenbril op.

Maar in het algemeen is het misschien beter om geen stiften te gebruiken maar bv:
* potloden (die drogen niet uit)
* (water) verf (leren ze zelf kleuren te mengen)
* wax krijtjes

Ik heb altijd al stiften ondingen gevonden.

facts don't care about your feelings

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Grove den
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:08
Om wel antwoord te geven op je vraag. Ja dat kan: https://www.amazon.nl/Gio...auw&qid=1611212798&sr=8-2

Ook in andere kleuren verkrijgbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg gewoon 'je gebruikt deze maar totdat alles op is'. Hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRIdev
@Verwijderd Als jou bier op is ga je toch ook niet aan het water ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRIdev schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:41:
@Verwijderd Als jou bier op is ga je toch ook niet aan het water ;)
De juiste vergelijking zou zijn dat al het gewone pilsener op is en er alleen nog witbier zou zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:09
Zoals al gezegd, gewoon afdwingen dat ze alles eerst opgebruiken. Of een opdracht waarbij die lelijke kleuren echt gebruikt moeten worden, want... Is toch echt pappas lievelings kleur!!!
Mijn vriendin ruilt en haalt ook van alles via die gratis spullen groepen op internet voor onze kleine. Zo kom je ook van dat soort spul af, en kan je misschien met vriendjes en vriendinnetjes een stiftenruil moment plannen. Geheid dat er iemand die kleuren juist wil hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door GeeEs op 21-01-2021 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Icephase schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:04:
Inderdaad. Super leuk om zo bezig te zijn met je kinderen.

Die kleine van ons wijst overigens wel aan welke kleur ik moet gebruiken.
Hier papa, jij mag blauw.
Maar papa wil graag olijfgroen.
Nee, jij mag blauw....
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 14:54

Orac

Ik mis je papa.

PdeBie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:16:
[...]

Inderdaad. Super leuk om zo bezig te zijn met je kinderen.

Die kleine van ons wijst overigens wel aan welke kleur ik moet gebruiken.
Hier papa, jij mag blauw.
Maar papa wil graag olijfgroen.
Nee, jij mag blauw....
:+
:D Heerlijk!
Pagina: 1