Verwijderd
ik meen dat je dat alleen kon als je een bepaalde instelling was, .edu is education...not sure, maar volgens mij is dat netzoals .gov welk alleen voor overheidsbedrijven gebruikt kan/mag worden.
Dat klopt, maar als je aan die eis voldoet kan volgens je volgens mij gewoon via de normale kanalen registreren...Op maandag 13 augustus 2001 23:27 schreef Kertje het volgende:
ik meen dat je dat alleen kon als je een bepaalde instelling was, .edu is education...not sure, maar volgens mij is dat netzoals .gov welk alleen voor overheidsbedrijven gebruikt kan/mag worden.
Verwijderd
Alleen als je een erkende onderwijsinstelling in de US bent kun je een .edu registreren. Voor zover ik me kan herinneren was de belangrijkste voorwaarde...
Verwijderd
Je hoeft niet in de US te zitten.. de internationale tld's zijn voor iedereen toegankelijk, mits je aan de voorwaarden voldoet.
.com, .net, .org: als je maar betaald is alles goed
.edu: educatieve instellingen, je moet dit alleen kunnen bewijzen; uittreksel uit een of ander register zou voldoende moeten zijn. Ik heb voorkort een Italiaanse universiteit gevonden met een .edu adres..
.gov: overheidsinstellingen, is ook voor niet-us instanties toegankelijk, maar dat wordt wel een stuk moeilijker heb ik begrepen.
.int: Internationale organisaties (bijv. www.esa.int)
Ow ja.. en dan komen er binnenkort nog die nieuwe dingen bij, sommige TLD's ook weer met van die beperkingen erop.
.com, .net, .org: als je maar betaald is alles goed
.edu: educatieve instellingen, je moet dit alleen kunnen bewijzen; uittreksel uit een of ander register zou voldoende moeten zijn. Ik heb voorkort een Italiaanse universiteit gevonden met een .edu adres..
.gov: overheidsinstellingen, is ook voor niet-us instanties toegankelijk, maar dat wordt wel een stuk moeilijker heb ik begrepen.
.int: Internationale organisaties (bijv. www.esa.int)
Ow ja.. en dan komen er binnenkort nog die nieuwe dingen bij, sommige TLD's ook weer met van die beperkingen erop.