Betaalbare Mediaplayer - Dolby Vision?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 04-10 09:18
Ik heb een media player besteld de Xiaomi Mi Box S voor mijn LG OLED CX. Voornamelijk om UHD bestanden te streamen vanaf usb stick. De Xiaomi Mi Box S ondersteunt geen Dolby Vision terwijl mijn tv het wel ondersteunt. Ga ik hier veel mee missen als het niet word ondersteunt?

Beste antwoord (via FeaR op 10-04-2021 12:43)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:57

FeaR

In GoT we trust

Consumentenelektronica Aankoopadvies is meer voor als je tussen diverse apparatuur twijfelt en die tegenover elkaar wilt zetten. Niet voor als je reeds een product gekocht hebt en daar nu vragen over hebt. Dit soort kleine vragen past meer in Televisies & Beamers dan wel Mediaspelers en HTPC's. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis, wat heb je zelf al gevonden wat voor consequenties het kan hebben?

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 20-01-2021 14:12 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:57

FeaR

In GoT we trust

Consumentenelektronica Aankoopadvies is meer voor als je tussen diverse apparatuur twijfelt en die tegenover elkaar wilt zetten. Niet voor als je reeds een product gekocht hebt en daar nu vragen over hebt. Dit soort kleine vragen past meer in Televisies & Beamers dan wel Mediaspelers en HTPC's. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis, wat heb je zelf al gevonden wat voor consequenties het kan hebben?

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 20-01-2021 14:12 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.