Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games spelen zoals Witcher 3, Path of Exile, Rust, League of Legends, Hades, Overwatch op een 144 hz monitor. Ik ben niet echt de persoon die echt heel veel geeft om de graphics van games, dus ik hoef zeker niet alles op de mooiste stand te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
500 gb ram (Samsung 850 EVO Series - Solid state drive)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sinds de meeste GPU's voor mijn budget op dit moment niet beschikbaar zijn, heb ik geen grafische kaart in de onderstaande lijst toegevoegd. Ik ben van plan om tijdelijk een RX 470 (4 gb) te lenen van een vriend totdat er betere opties beschikbaar zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen dat ik een 144 hz monitor erbij kopen (ik zit te denken aan een AOC 24g2), dus het zou fijn zijn als de bovengenoemde games hierop kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik jullie mening over mijn gekozen build en feedback voor eventuele betere opties of algemene verbeteringen. Ook graag suggesties voor grafische kaarten die binnekort misschien uitkomen.
Ik wil games spelen zoals Witcher 3, Path of Exile, Rust, League of Legends, Hades, Overwatch op een 144 hz monitor. Ik ben niet echt de persoon die echt heel veel geeft om de graphics van games, dus ik hoef zeker niet alles op de mooiste stand te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
500 gb ram (Samsung 850 EVO Series - Solid state drive)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sinds de meeste GPU's voor mijn budget op dit moment niet beschikbaar zijn, heb ik geen grafische kaart in de onderstaande lijst toegevoegd. Ik ben van plan om tijdelijk een RX 470 (4 gb) te lenen van een vriend totdat er betere opties beschikbaar zijn.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 169,- | € 169,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX650M | € 84,- | € 84,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 74,- | € 74,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 711,79 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen dat ik een 144 hz monitor erbij kopen (ik zit te denken aan een AOC 24g2), dus het zou fijn zijn als de bovengenoemde games hierop kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hoor ik jullie mening over mijn gekozen build en feedback voor eventuele betere opties of algemene verbeteringen. Ook graag suggesties voor grafische kaarten die binnekort misschien uitkomen.
[ Voor 51% gewijzigd door maurice095 op 20-01-2021 13:00 ]