Office volume sleutel fout

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 20:30
Ik heb laatst een key gekocht voor Office te installeren op iemand's PC. Alles leek goed te werken echter na 1 maand kan Office niet meer gebruikt worden omdat het product niet geactiveerd kan worden, zogezegd omdat er al te veel installaties zijn.

Ik heb al vanalles geprobeerd maar kom er maar niet aan uit. De foutmelding die ik met een tooltje(Robust Office Inventory Scan Tool (ROISCAN)) van de MS-forums heb gevonden:

"0xC004F009 - The Software Licensing Service reported that the grace period expired." Maar hier staat voor de rest nog zoveel informatie bij waar niet heel wijs uit kom.

Ook de licensing tool van Microsft geeft als fout "non genuine" en dat de sleutel niet geverifiëerd kan worden omdat de vendor niet gevonden word.

Mijn vraag:
Kan ik Office de-installeren en herinstalleren met dezelfde product key als het op dezelfde PC is? Of mag deze slechts per 1 installatie gebruikt worden?

De key staat er nu nog op, ik heb bang dat bij een nieuwe installatie dit als nieuwe PC misschien wordt gezien ...

Ik heb variakeys al gecontacteerd maar krijg geen antwoord. Ik had een paar maanden eerder ook een sleutel voor mijn PC gekocht, die werkt wel perfect.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:30
Dit is gezien de prijs niet een geheel legale key. Beste oplossing is een geheel legale key kopen...

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gewoon contact opnemen met de leverancier. Zij leveren zogenaamde volumesleutels die niet van hunzelf zijn... Dus ze kunnen je vast ook wel een andere volumesleutel leveren wanneer de huidige niet meer werkt. Ook daarmee riskeer je dat deze binnen aanzienlijke tijd niet meer werkt. Het is een kat-en-muisspel tussen Microsoft en dit soort "bedrijven".