We hebben pvc laten leggen in ons huis. Echter blijken de pvc stroken af te wijken van de verkoopstroken in de winkel.
Ik vraag me af: hebben jullie dit ook meegemaakt?
Nee.Ondanks dat het een correct antwoord kan zijn, vriendelijker en wat meer toelichting is wel zo gepast. Let daarop aub.Chill1234 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:08:
[ Voor 27% gewijzigd door tweakduke op 21-01-2021 22:16 ]
Ja, de stroken verkleuren enigszins onder invloed van licht. Alleen dan heb je het over tintverschil, hoe erg wijkt het af?Chill1234 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:08:
We hebben pvc laten leggen in ons huis. Echter blijken de pvc stroken af te wijken van de verkoopstroken in de winkel.
Je post roept meer vragen op bij mij, dan dat ik jou vraag kan beantwoorden.Chill1234 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:08:
De eerste stap is contact opnemen met de verkoper, mocht er verdere ontwikkelingen zijn die meer toelichting vragen dan mag je altijd vragen.Chill1234 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:08:
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq