Kleur pvcstrook wijkt af van bestelde stroken

Pagina: 1
Acties:
  • 941 views

Vraag

• Chill1234
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-01-2021
We hebben pvc laten leggen in ons huis. Echter blijken de pvc stroken af te wijken van de verkoopstroken in de winkel.

Ik vraag me af: hebben jullie dit ook meegemaakt?

Alle reacties

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07-2025
Dit lijkt me een erg kort door de bocht vraag om eerlijk te zijn.

Heb je ene teststaaltje thuis in de zelfde omgeving bekeken?
Heb je al contact gehad met de winkel die het geleverd heeft?

Ik heb zelf tijdens mijn studenten periode bij de bouwmarkt gewerkt en daar verkochten wij toen ook PVC vloeren. De vertegenwoordiger heeft toen wel eens gezegd dat het altijd iets van afwijken. Maar soms is het ook de bedoeling omdat het "echt hout" moet voorstellen en niet elke houten plank is hetzelfde.

Mijn advies is dan ook ga met je vragen naar de winkel, en laat hun het beoordelen.
Als je nog PVC over hebt, neem dat dan mee naar de winkel en vergelijk daar dan nog eens.

• NelgNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-01 09:26
Chill1234 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:08:
Nee.Ondanks dat het een correct antwoord kan zijn, vriendelijker en wat meer toelichting is wel zo gepast. Let daarop aub.

[ Voor 27% gewijzigd door tweakduke op 21-01-2021 22:16 ]

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-01 20:32
We hebben pvc laten leggen in ons huis. Echter blijken de pvc stroken af te wijken van de verkoopstroken in de winkel.

Ja, de stroken verkleuren enigszins onder invloed van licht. Alleen dan heb je het over tintverschil, hoe erg wijkt het af?

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Je post roept meer vragen op bij mij, dan dat ik jou vraag kan beantwoorden.

Nee, zelf niet meegemaakt dat de vloer (laminaat in ons geval) afwijkt van de proefstaal.

Maar vragen die ik heb:
* Over wat voor afwijking hebben we het? Heb jij een lichte pvc besteld en krijg je nu een donkere pvc?
* Zit de vloer er al in, of is het alleen nog maar geleverd?
* Heb je al contact opgenomen met de verkoper?
* Heb je de verkoopstroken langs de geleverde / gelegde pvc vloer gelegd? (er van uit gaande dat punt 1 niet echt het geval is, maar dat er meer een tint verschil in zit)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

De eerste stap is contact opnemen met de verkoper, mocht er verdere ontwikkelingen zijn die meer toelichting vragen dan mag je altijd vragen.
Op deze manier is het topic wel heel karig en basic, ik doe hem dan ook dicht.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.