Zelf mooi spuiten is best lastig. Je zou ook eens kunnen kijken of wrapfolie iets voor je is.
Was vandaag bezig mijn Roger’s Monitoren van een nieuw behangetje te voorzien. Weer eens wat anders dan verven of fineer:
:strip_exif()/f/image/nAiOrcwH7L0PCE9N1KTNKEfK.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel veel jaar geleden gemaakt, van zware persing spaanplaat. Ik geniet er nog bijna elke dag van.
Tijdens de thee even gezocht op internet wat er nog over te zien en lezen is. Leuk dat er nog steeds nieuwe danwel oude gereviseerd worden.
Gr. Peter
:strip_exif()/f/image/nAiOrcwH7L0PCE9N1KTNKEfK.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel veel jaar geleden gemaakt, van zware persing spaanplaat. Ik geniet er nog bijna elke dag van.
Tijdens de thee even gezocht op internet wat er nog over te zien en lezen is. Leuk dat er nog steeds nieuwe danwel oude gereviseerd worden.
Gr. Peter
De rest van het topic nooit meer gezien. Ik heb de vorige eeuw een stukje kunststof horrengaas boven de uitgang van de transmissielijn met nietjes bevestigd, zodat de wol niet naar buiten komt en motjes die wol lekker vinden het niet opeten. Dat was volgens mij een tip toen ik de bouwset kocht.Pixeltje schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 21:45:
@Jag @teacher volgende vraag, als dat mag![]()
Ik heb alle wol gewogen maar het is me niet duidelijk hoe die het beste aan te brengen.. de handleiding spreekt van ‘een netje spannen’ en daar de wol opleggen ofzo? Wil ik de hele hang zo gelijkmatig mogelijk verdeeld met wol of als het ware ‘plukken’ die op die netjes hangen?
@LoVoPeVo wat heb je exact op je speakers geplakt en waarmee? 
* The Eagle zoekt nog steeds een manier om evt zijn zwarte Klipsch speakers van een ander uiterlijk te voorzien
* The Eagle zoekt nog steeds een manier om evt zijn zwarte Klipsch speakers van een ander uiterlijk te voorzien
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)