Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

leuke GPS met 'tracking functie' ?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo gadgetlovers,

ik wil pa voor z'n verjaardag een handheld GPS-systeempie cadeau doen, maar weet niet welke te kopen, en waar...

Heb begrepen dat er ook zijn met een soort tracking-functie, dwz dat ie bijhoudt welk traject je hebt afgelegd. Dat moet ie ook kunnen.

Ik ga ervan uit dat zich hier wel iemand bevindt die mij een leuke tip kan geven.

alvast bedankt

Verwijderd

Misschien bij de betere campeer winkel. Of bij een zaak zoals Conrad of de Automat.

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11 16:29
Hiero hebben we een Garmin Etrex Vista. Heel tof ding. Niet goedkoop, maar elke cent waard. Je kan er nooit mee verdwalen :)
En er zit uiteraard ook een tracking functie op. Ik weet niet wat een cadeau mag kosten bij jouw, maar ik denk dattie daar een beetje prijzig voor is (~1200 piek ongeveer d8 ik)

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Kijk eens op:
www.bever.nl
www.outdoor.nl

Je moet wel aardig in de slappe was zitten..
:7

xMouse

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:15

Martijn02

/* No Comment */

Ik heb voor school een tijdje een Holux gebruikt, is een heerlijk dingetje, en enorm goedkoop. Er zit een kaartsysteem in (kan er verschillende kaarten in laden op het bijgeleverde compactflash kaartje) verder heeft het ding een kleurenscherm en is een externe antenne (zo'n magnetische die je op je autodak kan plakken) ook bijgeleverd.

Ik geloof dat het hele ding ongeveer 600,- kost, wat best heeeel erg redelijk is voor een dergelijk gpsje

Link naar het ding

Verder is ook http://gps.pagina.nl/ van harte aan te raden.

/edit links wilden niet

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:10

koboy

Heb een idee voor een icon

Volgens mij hebben bijna alle GPSjes een tracking functie. Ikzelf heb een Garmin GPS 12, en die voldoet prima. M'n pa heeft een Garmin eTrex, en die is ook wel mooi. Heeft alleen wat minder kaartdatums en grids.
Let er bij de aanschaf wel op dat je zelf een kaartdatum en grid kan invoeren, anders heb je vrij weinig aan het ding (kon niet met de eerste SW versies van de eTrex). Vaak is de kaartdatum en grid nl. niet 1 van de standaard (voor amerikaans gebruik) aanwezigen.
Koop er ook meteen een goed boek bij. Ik ben even vergeten hoet het heet, maar de meeste buitensportwinkels hebben een nederlands boek naast de GPSjes in de vitrine liggen. Dit is wel een goede (en voor zover ik weet ook het enige dat er in het nederlands is geschreven).

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

• lucid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09-2023

lucid

If it ain't broken...tweak it!

Check http://www.reperion.com eens voor GPS tracking software voor je PPC en SPV..

Het is nog gratis ook :)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 16:48
Yeuy, een topic schoppen van 5 jaar oud... :+

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Wellicht zat er een goede bedoeling achter maar dit is toch wel een erg oud topic ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.