Port forwarding lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simontjuh
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-01-2021
Mijn vraag

het portforwarden lukt mij maar niet. Ik heb alles gedaan volgens de juiste instructies, meerdere video's gekeken en het zou volgens die video's moeten werken. Als ik via een portchecker kijk geeft die aan dat de port nog steeds gesloten is. Het is voor een Garry's mod server mocht dit relevant zijn. Verder heb ik mijn NAT type ook op open gezet mocht dit helpen???

Ook is het zo dat de router waar ik de server op zet niet mijn hoofd router is, maar een extra router op mijn slaapkamer. Weet niet in hoeverre dat uitmaakt.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Tp-link TL-WR841n

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Videos over portforwarden
Nat type op open gezet
Portchecker

Beste antwoord (via Simontjuh op 20-01-2021 13:17)

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:43

Tazzios

..

doe dit om je leven een stuk gemakkelijker te maken:
https://www.tp-link.com/nl/support/faq/417/
en stel poort forwarding in op de hoofdrouter.

TP-Link TL-WR841N als tweede access point

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 14:13

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik denk dat die extra router het geheel een stuk ingewikkelder maakt.
Kan je een schets of omschrijving geven van de hele route van het internet naar je server, en hoe je het forwarden nu hebt ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:07
Heel karig verhaal allemaal, wat heb je open gezet.
Noem eens wat poorten, staat die 2de router in DMZ, dat lost al een hoop op dan hoef je alleen op de hoofd router te sleutelen (en de PC firewall)
Als je geholpen wil worden, neem dan de moeite om een verhaal op te schrijven waar mensen wat mee kunnen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simontjuh
Bad Brains schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:54:
Noem eens wat poorten, staat die 2de router in DMZ, dat lost al een hoop op dan hoef je alleen op de hoofd router te sleutelen (en de PC firewall)
Als je geholpen wil worden, neem dan de moeite om een verhaal op te schrijven waar mensen wat mee kunnen.
Sorry ik ben niet zo begaan met computers en dergelijke. Ik heb m'n best gedaan om het zo goed mogelijk uit te leggen. Kun je misschien iets duidelijker uitleggen wat ik zou moeten laten zien om een beter beeld te schetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simontjuh
Bad Brains schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:54:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AW1dWiepzLlM60JArfN8TH2TYgs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O69S5xzeVDxm2RBNCsmTwMnX.png?f=fotoalbum_large

ik hoop dat dit misschien iets meer duidelijkheid verschaft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-10 11:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je zal in de 'hoofdrouter' een port forwarding moeten maken voor de desbetreffende poorten naar jouw eigen router, en op jouw eigen router een port forwarding voor die poorten naar jouw server.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:43

Tazzios

..

doe dit om je leven een stuk gemakkelijker te maken:
https://www.tp-link.com/nl/support/faq/417/
en stel poort forwarding in op de hoofdrouter.

TP-Link TL-WR841N als tweede access point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Zoals al eerder aangegeven wordt, je gebruikt een router achter n router. Dit betekend dat je op 2 plekken moet gaan configureren.
Tevens: je forward n poort naar een niet compleet ip adres..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simontjuh
Quiksilver schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:27:
Zoals al eerder aangegeven wordt, je gebruikt een router achter n router. Dit betekend dat je op 2 plekken moet gaan configureren.
Tevens: je forward n poort naar een niet compleet ip adres..
Om privacy redenen wit gemaakt ;)
Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:07
Simontjuh schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:28:
[...]

Om privacy redenen wit gemaakt ;)
Toch bedankt!
Het is een intern adres, hoe gaan we gokken waar die aan hangt?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simontjuh
Bad Brains schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:29:
[...]

Het is een intern adres, hoe gaan we gokken waar die aan hangt?
oké ik zal m nog een keer uploaden met het hele ip adres. als het zo zwaar valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:31
Zou gewoon eens lezen wat @E-Vix en @Quiksilver schrijven en doen wat @Tazzios schrijft en de rest negeren.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Pagina: 1