Waterkoeling vraagjes (origineel he)

Pagina: 1
Acties:

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
Oke, scheld me maar uit voor newbie enzow maar ik heb een paar vraagjes waar ik niet helemaal uit kom.

1. Hoe monteren jullie het koelblok op de chip (lees processor) vast???

2. Hoeveel liter moet het resevoir ongeveer zijn???

3. Hier gaan jullie allemaal heeel hard om lachen maar ik ben niet zo heel erg bekend met radiatoren..... hoe koelt een radiator??? moet daar een fan voor of.....????

Ik heb gezocht en gezocht maar ik kon de antwoorden niet vinden...

p.s. IK BEN NIET DOM!!! :Y) :Y)

edit:
Owh en weet iemand waar ik zo'n blok koper kan kopen??? (omgevinden groningen??)

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 07:36
Kijk eens hier
Daar zul je de antwoorden op de meeste van je vragen krijgen

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wat dacht je van www.waterkoeling.nl :)

edit: nu lijkt mijn post dom maar degene boven me heeft snel zijn post ge-edit :P
hij had het eerst verkeerd gespeld :)

• ThaHandy
  • Laatst online: 18-05 14:26

ThaHandy

Discovery Channel

Op maandag 13 augustus 2001 23:08 schreef Sabbath het volgende:
edit:
Owh en weet iemand waar ik zo'n blok koper kan kopen??? (omgevinden groningen??.....dat niet)
---> [topic=172181]

• Sabbath
Oke, heb op www.waterkoeling.nl gekeken maar ik kan er eigenlijk niet echt de antwoorden vinden..... en alle links daar werken om de een of andere misterieuze wijze niet... :(

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

1. Hoe monteren jullie het koelblok op de chip (lees processor) vast???

Kan je met 4 bouten doen als je de gaten er voor hebt en anders moet je ff een speciale klem maken/kopen.

2. Hoeveel liter moet het resevoir ongeveer zijn???

Groot genoeg voor je pomp, of je kan een gesloten systeem maken zonder resevoir.

3. Hier gaan jullie allemaal heeel hard om lachen maar ik ben niet zo heel erg bekend met radiatoren..... hoe koelt een radiator??? moet daar een fan voor of.....????

Je vergroot het te koelen oppervlak met een radiator en je laat het idd afkoelen door middel van een fan.

Ik heb gezocht en gezocht maar ik kon de antwoorden niet vinden...

Nou heb je ze :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Sabbath
thx thx thx :) Je bent helemaal geweldig :)
(hey kewle smiley -=> (8>) nog helemaal niet gezien :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

[frustratie modus]
Met dank aan Ladot (voorheen Freehosting, nu het paradepaardje van Nina Brink), die op de een of andere manier de links soms wel en soms niet laat werken. Idem met de CGI-scripts. Alle files zijn overgeplaatst naar een snellere server. de server zal best sneller zijn, maar er passen ook meer sites op, dus de bandbreedte moet nu gedeeld worden met meer gebruikers. Netto langzamer dus.......
Overigens kwam een week of anderhalf daarna pas een brief met het nieuwe password, en de mededeling dat de absolute paden naar de cgi-scripts veranderd zijn. Bovendien mag je op termijn niet meer je eigen CGI-scripts meer gebruiken, maar krijg je er maar liefst 5 die je mag gebruiken. Laat me raden, typisch van die "ik maak mijn eerste homepage" dingen: een counter met fancy opmaak, een gastenboek, een mailform, een image map, en een redirect script. Net degenen die ik niet nodig heb.......

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

en volgens mij ben je ook een nieuw deel van de site kwijt. Er stond toch een review van die coolerance kast (hoe schreef je dat ook al weer..) en ik geloof dat er ook meer links naar andere waterkoelingsprojecten stonden, die nu weer weg zijn.
Komt dit nog terug?

oh, en op de post terug te komen. Als je van jezelf zegt dat je niet dom bent begin ik te twijfelen..

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 14 augustus 2001 13:24 schreef RdB het volgende:
en volgens mij ben je ook een nieuw deel van de site kwijt. Er stond toch een review van die coolerance kast (hoe schreef je dat ook al weer..) en ik geloof dat er ook meer links naar andere waterkoelingsprojecten stonden, die nu weer weg zijn.
Komt dit nog terug?

oh, en op de post terug te komen. Als je van jezelf zegt dat je niet dom bent begin ik te twijfelen..
Koolance kast, is denk ik dus, maar ik blaim je niet, want je zij al dat je het niet meer wist.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Blokkie koper... ik zal kijken of ik nog wat over heb voor je, als de inkoop actie achter de rug is...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ken jij nou echt k*t van internet of wat...
Als je de url onderzoekt zie je dat het een click counter is die k*ttig doet. Gewoon de echte URL der uitvissen en klaar is ie
Op maandag 13 augustus 2001 23:32 schreef Sabbath het volgende:
Oke, heb op www.waterkoeling.nl gekeken maar ik kan er eigenlijk niet echt de antwoorden vinden..... en alle links daar werken om de een of andere misterieuze wijze niet... :(

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Op dit moment doen alle scripts wazig, omdat het pad is veranderd. Ook is op mysterieuze wijze wat materiaal verdwenen.

Tot overmaat van ramp heeft mijn modem het begeven in W2K, en heeft NT4 er ook de brui aan gegeven. Het gaat weer lekker.....

Als iemand verstand van modems heeft:

[topic=205468]

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-05 10:06

Paladin

Play Ball!

Zou je niet zo'n electrische koelbox als water reservoir kunnen gebruikken dan word je water volgens mij ook prima gekoelt. ik zit namenlijk ook aan water koeling te denken maar ik zit dus ook met het probleem hoe koel ik mijn water goed zonder al te veel herrie.
dus iemand hetzelfde id gehad als mij en het ook uitgeprobeert??

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Pagina: 1