Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget gaming pc +/- 600

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Goedenavond allen, ik wil een 'budget' game pc samenstellen voor mijn jongere zusje. Een wens van haar is om Call of Duty Warzone te spelen. Ik heb zelf al in jaren geen pc meer samen gesteld en maak privé gebruik van een macbook pro. Vandaar dat ik hier terecht kom en hoop dat jullie mij kunnen helpen/assisteren.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ze heeft een laptop die ze gebruikt voor schooltoebehoren. Om de wenselijke spec aan te geven, gaf ze aan voornamelijk Warzone te willen spelen en wat streamen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
In de range van 600 euro, heb haar verteld dat de hardware prijzen nogal gestegen zijn de laatste tijd dus ik hoop dat we hier mee in de richting komen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hier voornamelijk om een full build, zonder randapparatuur.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gb aan ram.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben opzoek naar een 'gaming' pc, welke de beste componenten bevat en binnen het budget past. Het is een tijdje geleden dat ik een pc heb samengesteld dus ben benieuwd of jullie hier een blik op kunnen werpen. Moet wel bekennen dat met de huidige hardwareprijzen en levertijden het toch wel een uitdaging is.

Zojuist nog met haar afgestemd dat performance voorop staat en niet de eventuele looks.

--
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-10400F Boxed€ 147,-€ 147,-
1MoederbordenAsus Prime H410M-A€ 66,99€ 66,99
1BehuizingenFractal Design Focus G Mini€ 49,99€ 49,99
1Geheugen internKingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16€ 74,90€ 74,90
1VoedingenCooler Master MWE Bronze 450W V2€ 46,-€ 46,-
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 103,-€ 103,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 487,88

In andere topics werd al gesuggereerd om een 2e hands videokaart aan te schaffen, dit ben ik nu ook aan het overwegen..

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:28
prima build, je weet dat je geen beeld hebt met deze pc zonder GPU.

• zorss
Thanks voor je reactie. Yes klopt, ben er niet over uit of ik voor een 2e hands ga of een nieuwe (vandaar mijn laatste opmerking).

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 20:06
Met dat budget wordt het denk ik wel zeker tweedehands, of wachten tot de beschikbaarheid weer beter is (en prijzen normaal zijn :))

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
pricewatch: Corsair CX450 bestellen bij Amazon nu de prijs zo laag is. Is een betere voeding dan de CM MWE Bronze V2.

• zorss
Uszka schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:21:
pricewatch: Corsair CX450 bestellen bij Amazon nu de prijs zo laag is. Is een betere voeding dan de CM MWE Bronze V2.
Thanks heb deze gelijk besteld.

• zorss
Zamoraak schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:15:
Met dat budget wordt het denk ik wel zeker tweedehands, of wachten tot de beschikbaarheid weer beter is (en prijzen normaal zijn :))
Hebben jullie misschien suggesties welke het beste matched?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
GTX 1060 6GB

• zorss
Dank jullie wel voor de reactie. Is er naast de GTX 1060 6GB nog een andere optie? Merk dat dit toch een uitdaging gaat worden...

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:09
De RX 580, AMD tegenhanger van de 1060 is er ook nog. Maar ja, er is qua videokaarten gewoon helemaal niks op dit moment, nieuw en tweedehands is alles gewoon op :/
Pagina: 1