Toon posts:

CS loopt niet echt lekker... [HELLUP!]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik Cs internet games speel gaat alles goed. Ik check dan een server en ga daar spelen. Maar als ik dan weg ga en disconnect en een nieuwe server probeer, dan kan mijn comp niet meer connecten naar de server.

Normaal als je een server kiest staat er: connected to server en dan iniatalising and downloading. Maar dat connecten to server lukt bij mij dan niet meer :(

Als ik dan na een uur ofzo het weer probeer ,gaat het de eerste keer weer wel

PLZ someone help me :'(

• SlaSauS
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-10 23:33
misschien zit je achter een firewall ofzo die het nie helemaal snapt? vraag anders je systeembeheerder om hulp, die weten over het algemeen erg veel van computers 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Mja, daar zit wat in. Alleen 1 nadeeltje onze systeembeheerder is niet zo'n held met computers, beter gezegd, hij kan er nix van! Hij kan het allicht proberen daarom zal ik het hem vragen, maar of ik er wat mee opschiet?

• SlaSauS
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-10 23:33
ja ach, ik blijf het zeggen, zoals vele unix-guru's mij al voor zijn "het probleem ligt meestal bij de gebruiker" (8>

maar goed, hier schiet niemand wat mee op...
edit: (en eigenlijk is die uitspraak meer security related :P)

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Tja, heb je dit al aan de mensen in de servers gevraagd? Daar krijg je meestal wel antwoord op. En windows Nt verhelpt het misschien ook ik had ook zoiets bij 98 :)