Ongewenste notificaties bij spammail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cc88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-07 19:56
Wie weet de oplossing..

Op mijn IPhone krijg ik dagelijks gigantisch veel spam mail. Dan heb ik weer 3 ton met bitcoins gewonnen, dan weer verschillende sex contacten... en ga zo maar door.

Keer op de knop gedrukt: zeg abonnement op..

Op zich werkt het spam filter goed, alles wordt netjes in de map ongewenst geplaatst. Alleen blijf ik bij geluid telefoon aan continue een geluidje krijgen van nieuwe e-mail.

Wie weet hoe ik die map uit kan krijgen voor het geluid?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:20
Je moet dat echt zoeken in de instellingen van je mail provider. De iPhone kan daar niets aan doen.

Voor de map spam maakt de iphone al geen geluidjes.

[ Voor 23% gewijzigd door jeroen3 op 19-01-2021 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:23

g0tanks

Moderator CSA
jeroen3 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 18:40:
Je moet dat echt zoeken in de instellingen van je mail provider. De iPhone kan daar niets aan doen.
Het is niet duidelijk opgeschreven, maar uiteindelijk is de spam irrelevant. Zijn vraag is eigenlijk: hoe zet ik het notificatiegeluid uit voor een specifieke map in de Mail-app?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:55

SuBBaSS

-has Ryzen

Antwoord wordt er niet veel anders van.

Op een iphone kun je dat per mail-account instellen maar niet op mapniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cc88
Klopt G0tanks, dat is inderdaad mijn vraag. Geluid van de ongewenste / spam map is zwaar vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:20
De iPhone maakt geen geluid voor de map spam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Nog een tip; nooit op de ‘unsubscribe’ knop drukken. Zo krijgt de spambot een seintje dat je e-mail actief is en je dus nu nog meer mail krijgt...

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cc88
LAD93, ben ik inmiddels achter gekomen.

Het vreemde is dat bij mijn vrouw de ongewenste box ook geen geluid maakt. Instellingen staan hetzelfde.

Zal het nog helpen om de accounts en mail app te verwijderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetHooft
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05 18:52
Ik begrijp je vraag en heb mogelijk een antwoord!

Ga naar 'Instellingen' -> Klik op 'Mail' -> Klik op 'Accounts' (onder Voorkeurstaal) -> Klik op 'Nieuwe gegevens' (onderste optie) -> Klik op het account waar het over gaat ->
Nu krijg je een lijst met alle mappen in je mail account.
Vink de betreffende spam map uit, daarmee voorkom je dat er push berichten op je telefoon worden getoond indien er een email in deze folder is ontvangen.

Het daadwerkelijk uitzetten van geluiden t.a.v. deze specifieke map kan niet. Je moet dus zelf regelmatig blijven kijken of er SPAM in deze folder terecht is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titelfix naar "Ongewenste notificaties bij spammail" zodat het wat beter de lading dekt :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Cc88 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 18:38:
Wie weet de oplossing..

Op mijn IPhone krijg ik dagelijks gigantisch veel spam mail. Dan heb ik weer 3 ton met bitcoins gewonnen, dan weer verschillende sex contacten... en ga zo maar door.
Tijd voor een nieuw mail adres zou ik zeggen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1