Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gbudel
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-01-2021
Ik zoek een Soundbar met goede bluetooth
Ik zoek een soundbar die ik kan gebruiken met mijn beamer. Ik heb nu een bluetooth verbinding via een dongle bij de beamer naar een logitech bluetooth doosje naar oude computer speakers. Dit werkte goed, alleen was het geluid bagger.

Het budget is €350,-
Het budget is max 350,-

De soundbar wordt voornamelijk gebruikt om tv en films te kijken en muziek te luisteren
Ik heb geen tv alleen de beamer dus hij wordt voor dagelijks tv kijken gebruikt. De verbinding gaat via een Chromecast. Daarnaast natuurlijk netflix etc. De soundbar gaat ook gebruikt worden om muziek te luisteren. Dit hoeft geen super hoge kwaliteit te zijn, maar wel aanvaardbaar. Die muziek zal worden gestreamd vanaf een Ipad of een iphone.

Polk Signa S3
Ik had een Yamaha YAS-209 gekocht, maar deze kon niet overweg met de bluetooth verbinding. Er zat veel te veel lag in de audioverbinding. Ik kreeg dit ook niet opgelost met mijn chromecast. ook kon ik mijn Logitech bluetooth niet gebruiken, want er zit geen 3,5mm ingang meer op de yas-209.
De bluetooth dongle heeft aptx protocol voor een snelle verbinding. Ik vond online dat de Polk Signa S3 goed geluid heeft, ook om muziek te luisteren. Daarnaast zit er chromecast in en ondersteund hij het aptx protocol voor bluetooth.

Heeft iemand ervaring met de Polk, of is er iets beters?
De Polk soundbar heeft niet veel reviews op youtube en is verder ook niet erg bekend hier. Hij wordt alleen verkocht bij Expert.Of kan ik beter de Yamaha yas-207 kopen, die heeft wel een 3,5mm ingang. Of is er een veel betere oplossing...?