Search-like topics meer verwijderen....

Pagina: 1
Acties:

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 19:26
Zouden jullie topics die opgelost door het gebruiken van de search niet kunnen verwijderen of uitsluiten van de search? (met misschien een keuzeoptie als je er toch tussen wilt zoeken...)

Zo'n topic is nu nutteloos... en als je een antwoord 'zoek', komen deze 'nutteloze' topics ook naar boven, topics waar dus totaal geen zinnig antwoord word gegeven, maar alleen maar naar de search word verwezen....

een aparte 'antwoord' search en een 'full' search? zou wel bummer veel werk zijn, dat snappik... maar GOT zou er voor de newbee's een heel stuk duidelijker worden als ze niet eerst 100en topics door hoefden te spitten om hun antwoord te vinden....

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Een goede zoekengine zou veel meer helpen

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 22:53 schreef [eNeRGy] het volgende:
Een goede zoekengine zou veel meer helpen
Hmjah, maar daar los je dit probleem niet mee op hoor.

Ik begrijp dat zijn irritatie is dat als je zoekt naar iets wat veel als een UTFS topic voorbij komt (bijvoorbeeld in NT zoeken naar "winroute" oid.) dat je dan eerst de 100 eerder gepasseerde UTFS topics door moet worstelen voor je bij de 'echte' topics aankomt.

Een mogelijke oplossing zou idd. zijn deze topics niet op slot te gooien maar te trashen, maar of dit werkelijk de ideale oplossing is?

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
de toppics worden toch om de paar maanden automatisch getrashed >:)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 16:58

mythor

Held in opleiding

Op maandag 13 augustus 2001 22:59 schreef 4of9 het volgende:
:D

What you say?!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Nee, dat gebeurt meer random... het is iig niet de bedoeling

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Nietzman
Is dit een optie?
Om topics een soort van 'score' te geven als het antwoord is gevonden?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Op maandag 13 augustus 2001 23:08 schreef nietzman het volgende:
Is dit een optie?
Om topics een soort van 'score' te geven als het antwoord is gevonden?
de meest relevante topics komen toch altijd al bovenaan te staan?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Nietzman
Op dinsdag 14 augustus 2001 00:06 schreef dreeke het volgende:

[..]

de meest relevante topics komen toch altijd al bovenaan te staan?
Uhm... sinds waneer?

Topics met een antwoord (Die relevantiesearch kan toch niet zien of er antwoord is gegeven?) zouden een soort 'plusje' moeten krijgen, zodat ze bij een search hoog staan...

Relevantie is meer of het topic te maken heeft met het onderwerp waar je naar zocht...

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dit is misschien nog wel een goed id. Misschien kan je het als feature request posten op bugs.topix.nl :)

Verwijderd

Je kan ook alle nutteloze topics voorzien van een link naar wel de juiste oplossing :P

Verwijderd

Een beter idee lijkt het me om als moderator een topic te kunnen merken als zijnde een topic waar alleen maar UTFS in staat. En dat dat topic dan een lagere ranking krijgt in de search dan een topic met een daadwerkelijk antwoord.

Dus dat een topic met als replies "utfs!" en "search!" lager staan dan die met replies als "doe plug b in slot a en douw op x" of zo

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Ik heb ooit een idee gezien om topics als interresant te markeren, waardoor deze 'bovenin' de search zouden terechtkomen.

Wat je ook kunt doen (als Mod bijvoorbeeld) is 'trefwoorden' aan een draadje meegeven, maar dat wordt arbeidsintensief, en is afhankelijk van degene die dit zou gaan doen :)

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 11:40 schreef Jaymz het volgende:
Ik heb ooit een idee gezien om topics als interresant te markeren, waardoor deze 'bovenin' de search zouden terechtkomen.

Wat je ook kunt doen (als Mod bijvoorbeeld) is 'trefwoorden' aan een draadje meegeven, maar dat wordt arbeidsintensief, en is afhankelijk van degene die dit zou gaan doen :)
Klopt. Ik heb hier al eens eerder wat over gezegd. Dat weer ik zeker. Zal wel crewforum geweest zijn.

Alleen voor al bestaande topics is dat geen doen. Die zooi blijft staan dus.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
of in de search een functie inbouwen dat topics met slotjes niet voorkomen in de zoekresults.. (met een vinkje oid. zodat de user zelf kan bepalen of ie wel/niet gesloten topics wil zien in de results.)

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het zou helpen om woorden te kunnen excluden in de search... Dus
AMD overklokken -UTFS -search
:)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op maandag 13 augustus 2001 22:59 schreef 4of9 het volgende:
Klopt, daar hebben ze zelfs een term voor.
Inmiddels hebben ze BC3 laatst gedaan.
BC4 zal over een paar manden wel komen >:)

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

[b]Koffie:[/b]Wil je dat nooit meer zeggen? >:) ;)

Mij zou het inderdaad wel een goed idee liken, als modjes/adjes met behulp van een soort van keuze mogelijkheid aan kunnen geven of een draadje goed opgelost is; Dat het nooit opgelost is; Dat er een zooi onzinnige antwoorden in staan etc.

Dit zou de search in ieder geval een heel stuk verbeteren, voor mensen die daadwerkelijk op zoek zijn naar een antwoord op hun vraag. Zodoende hoeven ze niet 100 topics door te spitten, met allemaal onzin/UTFS erin.
Pagina: 1