Furion2000 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:00:
[...]
Maar wat vind er je van dan? Ik kan ook 6 uur op een paal gaan zitten en dat melden, maar de meesten willen dan toch je ervaring weten en why the hell ik uberhaupt op dat ding ging zitten
Bijv.
Had je klachten en ging je het daarom doen? Ben je nu dan klachten vrij?
Was je te dik? Ben je nu dan afgevallen daardoor?
Goeie vraag!
Voor corona fietste ik 7km enkele reis naar m'n werk, en dat 4x per week. Hierdoor legde ik dus redelijk wat kilometers per week af en hoefde ik eigenlijk ook niet te sporten, want ik kreeg op die manier al genoeg lichaamsbeweging.
Fast forward naar corona, ik merkte na een tijdje dat m'n buikomvang wel redelijk toenam maar ik niet afviel. Dus ik naar mijn idee verloor ik spiermassa maar kreeg ik er gratis wat bourgondisch vet voor terug
Ik zat al een tijdje te denken om een hometrainer aan te schaffen, maar dan wou ik hem wel (bijna) continue tijdens het thuiswerken willen gebruiken. Dus toen ben ik een beetje wezen rondkijken naar de mogelijkheden en al snel kwam ik uit op een
zit-sta bureau samen met een bureaufiets.
Ondertussen merk ik al wel dat m'n buikomvang iets minder is geworden en dat m'n beenspieren ook weer wat toenemen. Dus ik vermoed/hoop dat ik later dit jaar merendeels van m'n buikvet wel kwijt ben.
Ik zie net dat ik een ander model in mijn eerdere post heb gelinkt. Ik heb
dit model, dus zonder 'desktop'.