Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar twee nieuwe beeldschermen die ik voornamelijk ga gebruiken voor werk gerelateerde werkzaamheden. Dit is voornamelijk het werken in Excel en Word. Af en toe ga ik wel een spel spelen op de beeldschermen, maar hier worden ze niet voornamelijk voor gebruikt.
Qua grootte zit ik te denken aan 24 tot 25 inch.
Wat is je budget?
Ongeveer €700 totaal.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf zit ik te denken aan: Dell 2520D of Dell 2421HE
Het verschil tussen de bovenstaande beeldschermen
Dell 2520D
25" inch
2560x1440 (Quad HD)
117dpi
USB 3.0 Type C; 90W
Dell 2521HE
23,8" inch
1920x1080 (Full HD)
93dpi
USB 3.0 Type C; 65W
Netwerk (RJ-45)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik begin per 1 februari met mijn eerste baan
, waarbij ik een laptop krijg. Ik ga er vanuit dat hier een Thunderbolt aansluiting op zit, zodat ik de monitoren via daisy chain met elkaar kan verbinden en de USB-C dan aan de laptop aan kan sluiten voor het thuiswerken.
Daarnaast heb ik nog een computer staan, die al wat aan de oude kant is. Hij voldoet nog prima voor dagelijks gebruik, maar voor zware taken is hij minder geschikt. Af en toe wordt hij nog gebruikt om een spel op te doen, maar voornamelijk wordt hij nu gebruikt voor mijn studie. Mijn bedoeling is om de twee nieuwe beeldschermen via HDMI te verbinden met de PC. De PC bestaat uit:
Vragen
Mijn computer is al wat ouder, en kan geen Quad-HD (gokje). Als ik de Dell 2520D koop, wat Quad-HD is, kan ik dan het scherm terug schalen naar HD zodat mijn pc dit wel aan kan?
Ik ben namelijk nog niet van plan op korte termijn om een nieuwe pc te kopen, aangezien de componenten nu zo verschrikkelijk duur zijn. Echter, ik wil wel een beeldscherm kopen voor een langere periode, en misschien krijg ik wel spijt als ik nu nog een HD scherm koop.
Wat is wijsheid hierin?
Kan mijn PC verbonden worden (via 2x HDMI) met de beeldschermen, en lukt het terug schalen naar 1920*1080 zodat mijn PC dit gewoon aan kan? Of kan ik beter voor een HD scherm gaan?
Ik ben op zoek naar twee nieuwe beeldschermen die ik voornamelijk ga gebruiken voor werk gerelateerde werkzaamheden. Dit is voornamelijk het werken in Excel en Word. Af en toe ga ik wel een spel spelen op de beeldschermen, maar hier worden ze niet voornamelijk voor gebruikt.
Qua grootte zit ik te denken aan 24 tot 25 inch.
Wat is je budget?
Ongeveer €700 totaal.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf zit ik te denken aan: Dell 2520D of Dell 2421HE
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2421HE Zilver, Zwart | € 255,70 | € 255,70 |
1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2520D Zwart | € 339,90 | € 339,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 595,60 |
Het verschil tussen de bovenstaande beeldschermen
Dell 2520D
25" inch
2560x1440 (Quad HD)
117dpi
USB 3.0 Type C; 90W
Dell 2521HE
23,8" inch
1920x1080 (Full HD)
93dpi
USB 3.0 Type C; 65W
Netwerk (RJ-45)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik begin per 1 februari met mijn eerste baan
Daarnaast heb ik nog een computer staan, die al wat aan de oude kant is. Hij voldoet nog prima voor dagelijks gebruik, maar voor zware taken is hij minder geschikt. Af en toe wordt hij nog gebruikt om een spel op te doen, maar voornamelijk wordt hij nu gebruikt voor mijn studie. Mijn bedoeling is om de twee nieuwe beeldschermen via HDMI te verbinden met de PC. De PC bestaat uit:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7 3770K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Asus Intel H77 P8H77-V LE | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX KHX24C11T2K2/8X | € 0,- | € 0,- |
1 | Optische drives | Sony Optiarc AD-7261S Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower Grand 850W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- |
Vragen
Mijn computer is al wat ouder, en kan geen Quad-HD (gokje). Als ik de Dell 2520D koop, wat Quad-HD is, kan ik dan het scherm terug schalen naar HD zodat mijn pc dit wel aan kan?
Ik ben namelijk nog niet van plan op korte termijn om een nieuwe pc te kopen, aangezien de componenten nu zo verschrikkelijk duur zijn. Echter, ik wil wel een beeldscherm kopen voor een langere periode, en misschien krijg ik wel spijt als ik nu nog een HD scherm koop.
Wat is wijsheid hierin?
Kan mijn PC verbonden worden (via 2x HDMI) met de beeldschermen, en lukt het terug schalen naar 1920*1080 zodat mijn PC dit gewoon aan kan? Of kan ik beter voor een HD scherm gaan?