YouTube Embed - venster

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Momenteel zijn we in onze webshop bezig om video's online te zetten. Zoals jullie wellicht weten laat YouTube aan het einde van de video altijd gerelateerde video's zien. Het is gelukt om dit te embedden met de code ?rel=0 om zo enkel video's te weergeven van ons eigen kanaal.

Het probleem is nu als je klikt op een aanbevolen video(zoals hieronder), dat je de pagina verlaat en naar YouTube zelf gaat.
Is het mogelijk om een stukje code achter de video te plakken, dat je de video enkel kan afspelen in het huidige venster? En zodoende op de pagina blijft waar de video staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-znJKXDt63WZJ9ta4H5GB-vSqo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vs7OK1k6uUZDAagHkNFGkMO7.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://developers.google.com/youtube/player_parameters

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Daar heb je je antwoord vrees ik. Als het daar niet tussen staat dan is er geen (officiële/supported) manier dat te bereiken.

Je zou eens naar alternatieven voor YT kunnen kijken. Geen idee of bijvoorbeeld Vimeo doet wat je wil. Of wellicht een betaald platform.

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 19-01-2021 12:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
RobIII schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Daar heb je je antwoord vrees ik. Als het daar niet tussen staat dan is er geen (officiële/supported) manier dat te bereiken.

Je zou eens naar alternatieven voor YT kunnen kijken. Geen idee of bijvoorbeeld Vimeo doet wat je wil. Of wellicht een betaald platform.
Dank voor je reactie. Mijn vermoeden is dat YT het eruit heeft gehaald. Omdat dit eerder wel het geval was.

Alternatieven overwegen we ook zeker. Maar voorkeur gaat toch vanwege het bereiken van views naar YT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. HTTP
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2022
Maar voorkeur gaat toch vanwege het bereiken van views naar YT.
Over wat voor video's gaat het dan? Impressie shots van producten die je verkoopt?

Er is namelijk een verschil (business wise) tussen videos produceren voor views/promotie/merkbekendheid of video's als impressie voor een product (wat ik wellicht wil kopen in een web shop terwijl ik daar aan het shoppen ben).

Wil je dat ik het share/like of wil je dat ik het product koop? Twee verschillende dingen (denk aan de customer journey!!!)