Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen met deze pc, het zullen niet de zwaarste, maar ook niet de lichtste games worden. In mijn prioriteiten lijst staat wel dat hij planet zoo moet kunnen draaien met zo'n 2000-3000 gasten in het park.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximum ligt op de 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn 1tb HDD en SSD mee uit mijn oude system, dus dat bespaard weer wat geldjes.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De videokaart heeft prioriteit over de cpu. Ik wil daarnaast wel upgrade mogelijkheden hebben.
Ga je overklokken?
Nope nooit gedaan, zal ik ook nooit doen...
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie onderbouwd advies kunnen geven over waarom de set-up die ik nu heb samengesteld wel of niet zou gaan werken. Zodat, mocht het moeten, ik ook wat grond heb om op te staan om mijn vriendin over te halen dat ik iets meer geld uitgeef aan een pc.
Het lijstje wat ik nu heb samengesteld is als volgt:
Ik wil vooral gaan gamen met deze pc, het zullen niet de zwaarste, maar ook niet de lichtste games worden. In mijn prioriteiten lijst staat wel dat hij planet zoo moet kunnen draaien met zo'n 2000-3000 gasten in het park.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximum ligt op de 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn 1tb HDD en SSD mee uit mijn oude system, dus dat bespaard weer wat geldjes.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De videokaart heeft prioriteit over de cpu. Ik wil daarnaast wel upgrade mogelijkheden hebben.
Ga je overklokken?
Nope nooit gedaan, zal ik ook nooit doen...
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie onderbouwd advies kunnen geven over waarom de set-up die ik nu heb samengesteld wel of niet zou gaan werken. Zodat, mocht het moeten, ik ook wat grond heb om op te staan om mijn vriendin over te halen dat ik iets meer geld uitgeef aan een pc.
Het lijstje wat ik nu heb samengesteld is als volgt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i3-10100F Boxed | € 90,15 | € 90,15 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte H410M S2 | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Videokaarten | Gainward GeForce GTX 1660 Super Pegasus | € 232,31 | € 232,31 |
| 1 | Behuizingen | Zalman T7 | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450 | € 44,93 | € 44,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 531,09 | ||