Bios Flashen

Pagina: 1
Acties:

• Amsterdance
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-12-2023
Om maar meteen met de deur in huis te vallen,
Ik heb een Packard-Bell 8140 }:0 met een MSI6339 Mobo. Bios is Phoenix << Daar zit mijn probleem! Phoenix is zwaar beperkt en ik gebruik daarom liever Award of AMI. Flashen dus... Dit is volgens mij echter de perfecte optie om te kijken of pc nog deze week terug naar zn maker kan :+
Advies is gewenst

Verwijderd

Denk niet dat dat mobo geschikt is voor een ander bios.. niet doen dus... of de nieuwste bios flashen van Phoenix voor dat mobo :)

Verwijderd

lijkt me sterk dat je een ander merk/type bios erin kan flashen :?

zou het maar niet proberen!!

• Amsterdance
Ik heb de handleiding van de MSI website gedownload waarin alleen over AMI en Award wordt gesproken, Phoenix komt er niet eens in voor. Ik heb de laatste versie van Phoenix Bios er in Juli eigenhandig opgeprakt maar kon daarna alleen maar constateren dat ik op zoek ben naar een andere BIOS |:(

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Op maandag 13 augustus 2001 22:39 schreef Eddo het volgende:
lijkt me sterk dat je een ander merk/type bios erin kan flashen :?
In sommige gevallen kan dit wel hoor... Er zijn wel mensen die AMI met Award flashen en andersom... Ik weet niet aan welke eisen je mobo/BIOS moet voldoen, maar onmogelijk is het dus niet...

• Amsterdance
Award en AMI kan je inderdaad prima overelkaar heen flashen, op de website van MSI wordt nog uitvoerig verteld hoe je dat moet doen ook, maar Phoenix? Nooit van gehoord :o

Verwijderd

moved HA>>PMG
Pagina: 1