Hallo Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een pc halen om te gaan gamen, streamen en om video's te bewerken. Hiervoor heb ik dus een pc samengesteld. Alleen vraag ik mij af of dit goed genoeg is hiervoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag tussen de €1500,- en €2000,- kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een monitor. MSI Optix MAG272C - Full HD USB-C VA Gaming Monitor - 27 Inch (165hz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 5 5600X Boxed
ASUS ROG Strix X570-E Gaming
ASUS ROG Strix GeForce RTX 3070 OC
Fractal Design Define 7 Tempered Glass Dark Tint Zwart
Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition
Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
Corsair RM750x Zwart
Samsung 970 Evo Plus 1TB
Als het makkelijker is om het in een wenslijst te bekijken: https://tweakers.net/gallery/1533000/wenslijst/
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nvt
Ga je overklokken?
Nee, ik hou het simpel. Ik ben een leek wat dit betreft.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies over de moederbord, koeling en voeding en zou daarnaast graag willen weten welke muis/toetsenbord/camera er aangeraden wordt om goed te kunnen gamen/streamen. Daarnaast natuurlijk of de onderdelen die ik heb gekozen goed met elkaar samengaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een pc halen om te gaan gamen, streamen en om video's te bewerken. Hiervoor heb ik dus een pc samengesteld. Alleen vraag ik mij af of dit goed genoeg is hiervoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag tussen de €1500,- en €2000,- kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een monitor. MSI Optix MAG272C - Full HD USB-C VA Gaming Monitor - 27 Inch (165hz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 5 5600X Boxed
ASUS ROG Strix X570-E Gaming
ASUS ROG Strix GeForce RTX 3070 OC
Fractal Design Define 7 Tempered Glass Dark Tint Zwart
Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition
Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
Corsair RM750x Zwart
Samsung 970 Evo Plus 1TB
Als het makkelijker is om het in een wenslijst te bekijken: https://tweakers.net/gallery/1533000/wenslijst/
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nvt
Ga je overklokken?
Nee, ik hou het simpel. Ik ben een leek wat dit betreft.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies over de moederbord, koeling en voeding en zou daarnaast graag willen weten welke muis/toetsenbord/camera er aangeraden wordt om goed te kunnen gamen/streamen. Daarnaast natuurlijk of de onderdelen die ik heb gekozen goed met elkaar samengaan.