Beste mede Tweakers,
Op het moment ben ik mijn pc aan het upgraden en had ik het idee om er meteen een RGB build van te maken. Verschillende dingen heb ik inmiddels gevonden maar ik weet niet of het kan. Mijn kennis is iets te beperkt.
RGB Fan
Ik zoek dus een RGB fan, vanwege de kleuren. En, als het even kan dat het draait via MSi Mystic Light.
Wat is je budget?
Plus minus 100 euro voor 3 stuks.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Fractal Design heeft mijn voorkeur, puur omdat ik daar de kast en Waterkoeler al van heb
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis, meer niet.
Ik heb nu dit in gedachten, de MSI B450 Tomahawk, R6 en Koeler heb ik al in huis. Wat ik dus graag wil is dat ik alles via 1 programma kan gebruiken. Als ik het via PWM kan doen is dat leuk, maar is geen Pre. Mystic Light wel maar het liefste dat hij via meerdere mobo's gaat werken.
Nu is dus mijn vraag, kan dit wat ik wil? Niet dat ik de boel opblaas omdat de headers niet goed zijn bv. Er komt straks nog een MSI 3080 Suprim X en en Ryzen 5 5600X in.
Edit. Ik heb een Glazen(Clear) sidepanel er in inmiddels.
Op het moment ben ik mijn pc aan het upgraden en had ik het idee om er meteen een RGB build van te maken. Verschillende dingen heb ik inmiddels gevonden maar ik weet niet of het kan. Mijn kennis is iets te beperkt.
RGB Fan
Ik zoek dus een RGB fan, vanwege de kleuren. En, als het even kan dat het draait via MSi Mystic Light.
Wat is je budget?
Plus minus 100 euro voor 3 stuks.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Fractal Design heeft mijn voorkeur, puur omdat ik daar de kast en Waterkoeler al van heb
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis, meer niet.
Ik heb nu dit in gedachten, de MSI B450 Tomahawk, R6 en Koeler heb ik al in huis. Wat ik dus graag wil is dat ik alles via 1 programma kan gebruiken. Als ik het via PWM kan doen is dat leuk, maar is geen Pre. Mystic Light wel maar het liefste dat hij via meerdere mobo's gaat werken.
Nu is dus mijn vraag, kan dit wat ik wil? Niet dat ik de boel opblaas omdat de headers niet goed zijn bv. Er komt straks nog een MSI 3080 Suprim X en en Ryzen 5 5600X in.
Edit. Ik heb een Glazen(Clear) sidepanel er in inmiddels.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Black | € 127,82 | € 127,82 |
| 1 | Waterkoeling | Fractal Design Celsius+ S36 Prisma | € 204,90 | € 204,90 |
| 1 | Ventilatoren | Fractal Design Prisma AL14 PWM (3 stuks), 140mm | € 64,90 | € 64,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 397,62 | ||
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |