Offerte dakbedekking vervangen

Pagina: 1
Acties:

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
Goedenavond mede-Tweakers,

De dakbedekking van onze woning is aan vervanging toe, ik heb inmiddels enkele offertes ontvangen en zou graag jullie mening willen hebben over de naar mijn mening meest interessantste offerte, gezien de dakdekker naar de wensen heeft geluisterd qua materiaalkeuze, snelle beschikbaarheid en prijs.

Ons huis heeft drie schuine dakdelen voorzien van shingles in een hoek van 25 graden met een oppervlak van +\-80 m2 heeft drie dakgoten en drie afvoeren, direct onder de dakgoten. De oude shingles dienen verwijderd te worden daarna dient nieuwe bitumen gebrand te worden.

Wat vinden jullie van bijgevoegde offerte?

Alvast bedankt,
Timo

[ Voor 90% gewijzigd door twieren op 21-01-2021 14:51 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:51
tja +\-80 m2 ik heb een offerte voor 7 m2 van 3 maanden geleden en dat kost al 1450 het enige probleem is dat die nog moet beginnen :')

maar zonder gein ik vind de prijs wel meevallen

• Rostares
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-12 21:46
Valt mij ook ontzettend mee.. hier een dak van 35m2 en ze offreren hier 15k. Niet helemaal vergelijkbaar, maar die 7 k is toch wel erg scherp denk ik zo..

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dit is scherp, zeker voor de hoeveelheid.

Wat ik je wil meegeven: als je het dak vernieuwt is het ook het moment om te kijken naar dakisolatie.

Wise enough to play the fool

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:01
Ik heb bij m'n vorige woning met plat dak vorig jaar de boel laten vernieuwen. Enkel zo'n 40m² grint aan de kant schuiven en nieuwe bitumen over de oude heen laten branden en grint weer terugplaatsen.

Dat was bij elkaar zo'n anderhalve dag werk en €4000 euro aan kosten.

Dus als ik dit zo bekijk lijkt het mij een heel mooi bedrag.

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:47

Superflip

*pwiet*

Dit lijkt mij ook een scherpe prijs, maar toch een aantal opmerkingen:
  • Dit is hét moment om te isoleren, dus als je dat nog niet hebt aan de binnenzijde van het dak zeker doen langs de buitenzijde. Als je reeds isolatie hebt maar deze is beperkt dan is bij-isoleren een goed idee.
  • Je gaat shingels vervangen door bitumen, beide zijn nu niet moeders mooiste voor op een schuin dak. Als je geeft om het uiterlijk van je huis is het misschien ook waard om te kijken naar een duurzamere dakbedekking
  • Indien je bij bitumen wil blijven, kan je ook opteren voor de witte variant. Het verschil in hitte tijdens een hete zomer schijnt toch zeer merkbaar te zijn

• rob079
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:37
Lijkt een mooi bedrag, laag zelfs. Aanbieder is wel aangesloten bij branche organisatie / garantiefonds?

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:54

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Als je in het noorden woont en aardbevingsschade hebt, dan kan je ook isolering meenemen in je opdracht. Als je toegewezen aardbevingsschade meer dan 1000 euro is, kan je via de waardevermeerdeingsregeling 4000 subsidie krijgen voor de isolatie/panelen/kozijnen/warmtepomp.

[ Voor 5% gewijzigd door Nijl op 19-01-2021 16:25 ]

You are NIJL-ed!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-12 18:01

Guldan

Thee-Nerd

Nijl schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:24:
Als je in het noorden woont en aardbevingsschade hebt, dan kan je ook isolering meenemen in je opdracht. Als je toegewezen aardbevingsschade meer dan 1000 euro is, kan je via de waardevermeerdeingsregeling 4000 subsidie krijgen voor de isolatie/panelen/kozijnen/warmtepomp.
Dat klopt helemaal, maar dan moet je de werkzaamheden pas laten uitvoeren nadat de NAM besloten heeft dat jou schade aardbevingsschade is. Dus dat duurt wel even.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:23
Guldan schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:47:
[...]

Dat klopt helemaal, maar dan moet je de werkzaamheden pas laten uitvoeren nadat de NAM besloten heeft dat jou schade aardbevingsschade is. Dus dat duurt wel even.
€ 4000,- aan subsidie vangen is dan ook niet weinig natuurlijk, maar de vraag is of TS - indien hij in dat gebied woonzaam is, de luxe heeft om op een dergelijke beoordeling te wachten. Zo ja dan lijkt mij dit een no-brainer :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Pagina: 1