Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een gaming monitor van 1080p en minimaal 144Hz. Dit omdat ik graag een beetje competitive game, vooral Warzone en COD.
Wat is je budget?
Maximaal €200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AOC en iiyama komen voor mij goed uit de verf.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het scherm wordt gebruikt icm een 5600x, 3060Ti en 16GB aan RAM. Daarnaast wordt mijn pricewatch: Iiyama ProLite XB2483HSU-B1 Zwart mijn 2e scherm.
Zelf heb ik de volgende 2 monitoren gevonden:
pricewatch: AOC 24G2AE/BK Rood, Zwart
pricewatch: Iiyama G-Master G2470HSU-B1 Zwart
De AOC is 144Hz en de iiyama 165Hz. Vanuit dat perspectief zou ik voor de iiyama kiezen ipv de AOC, echter zit ik met nog een vraag.
Beide monitoren beschikken over FreeSync Premium, echter niet officieel over G-Sync. Ik ben na wat zoeken op deze pagina van AOC terecht gekomen waarin wordt verteld dat deze AOC monitor met wat aanpassingen ook G-Sync ready is: https://eu.aoc.com/nl/gam...-on-your-freesync-monitor
Klopt dit? En zou dit ook bij de iiyama mogelijk zijn?
En natuurlijk de vraag, welke monitor is voor mijn usecase de beste keuze?
Mvg
Ik ben op zoek naar een gaming monitor van 1080p en minimaal 144Hz. Dit omdat ik graag een beetje competitive game, vooral Warzone en COD.
Wat is je budget?
Maximaal €200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AOC en iiyama komen voor mij goed uit de verf.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het scherm wordt gebruikt icm een 5600x, 3060Ti en 16GB aan RAM. Daarnaast wordt mijn pricewatch: Iiyama ProLite XB2483HSU-B1 Zwart mijn 2e scherm.
Zelf heb ik de volgende 2 monitoren gevonden:
pricewatch: AOC 24G2AE/BK Rood, Zwart
pricewatch: Iiyama G-Master G2470HSU-B1 Zwart
De AOC is 144Hz en de iiyama 165Hz. Vanuit dat perspectief zou ik voor de iiyama kiezen ipv de AOC, echter zit ik met nog een vraag.
Beide monitoren beschikken over FreeSync Premium, echter niet officieel over G-Sync. Ik ben na wat zoeken op deze pagina van AOC terecht gekomen waarin wordt verteld dat deze AOC monitor met wat aanpassingen ook G-Sync ready is: https://eu.aoc.com/nl/gam...-on-your-freesync-monitor
Klopt dit? En zou dit ook bij de iiyama mogelijk zijn?
En natuurlijk de vraag, welke monitor is voor mijn usecase de beste keuze?
Mvg
[ Voor 4% gewijzigd door change1001 op 18-01-2021 17:10 ]