Bepaalde sites zorgen voor wegvallen wifi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnsm
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-01-2021
Beste,

Momenteel heb ik dat bij sommige websites mijn wifi wegvalt. de sites zijn Ikea, Vans en en ongetwijfeld nog meer websites. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Opvallend is dat het enkel om sites gaat met een webshop. Ik heb al mijn netwerk instellingen al hersteld maar dit geeft geen resultaat. Ook heb ik uit een topic dat ik had gevonden geprobeerd de IPv6 uit te schakelen maar zonder succes. Ik daarnaast op de laptop van mijn vriendin geen problemen dus aan de Wifi kan het niet liggen.

Taptop is een ASUS X541UA met een i5 processor met 8 GB RAM.

Iemand enig idee?

Thanks alvast!!!

[ Voor 14% gewijzigd door tijnsm op 18-01-2021 15:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54
Hoi @tijnsm
Gaat het toevallig ook mis op het moment dat thuis de verwarming aan staat? Dan zou het daar ook goed aan kunnen liggen!

Alle gekheid op een stokje: Het zou wel heeeeeeeeeeeeeel gek zijn als de webshop verantwoordelijk zou zijn voor het platleggen van je wifi. Soms lijken er verbanden te zijn die uiteindelijk niets met elkaar te maken hebben

Daarbij, wat is wegvallen van wifi?
Heb je niet gewoon een adblocker oid aanstaan die iets te agressief staat afgesteld?

[ Voor 16% gewijzigd door laurens0619 op 18-01-2021 15:44 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:04
Aan website ligt het niet want vriendin heeft geen last.
Toch paar vervelende dingen binnengehaald door sites te bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:04

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Welke virusscanner gebruik jij en welke je vriendin?
Het zou zomaar kunnen dat bepaalde scripts van webshops jouw scanner op tilt laten gaan waar die van jouw vriendin geen false positive meldt.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnsm
Ik heb CCcleaner en de standaard windowsscanner. Ik heb daarnaast een adblocker maar na die verwijderd te hebben geen verandering. Ik ben nu al het mogelijke aan het updaten en heb alles geprobeerd terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Vind het vooral apart aangezien voorheen de sites prima werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14
Doe eens een router reset.

Ik had ooit eens iets geks op mijn Asus RT68CU router dat bepaalde sites het gewoon niet deden op welk apparaat dan ook in mijn netwerk. Rockstar social club was hier een van.
Na een reset werkte de boel weer. Ik heb nooit begrepen waar dit aan gelegen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54
tijnsm schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:36:
Ik heb CCcleaner en de standaard windowsscanner. Ik heb daarnaast een adblocker maar na die verwijderd te hebben geen verandering. Ik ben nu al het mogelijke aan het updaten en heb alles geprobeerd terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Vind het vooral apart aangezien voorheen de sites prima werkte.
heb je de addblocker ook specifiek uitgezet als browser extensie? start je browsers anders eens in safe mode?

Die meuk zit zo diep, die moet je echt heel specifiek ook uninstallen/goed de handleiding lezen

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnsm
Bedankt allemaal voor het meedenken.

Ik heb al het bovenstaande geprobeerd maar helaas zonder resultaat. Adblockers zijn volledig verwijderd en ben momenteel een virusscan aan het uitvoeren.

Zou het helpen om de gehele laptop naar fabrieksinstellingen terug te zetten?

Thanks Alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tijnsm
De wonderen zijn de wereld nog niet uit want mijn laptop functioneert weer! Heb na de scan een uitgebreide update uitgevoerd voor windows 10 die niet automatisch werd aangeboden. 1 uur later en alles werkt naar behoren.

Bedankt voor de hulp mensen!!! :)
Pagina: 1