Automatische melding bij nieuws met bepaalde keywords?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trayracing
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-06 14:30
Kan ik een automatische melding (per e-mail bijv.) krijgen zodra er nieuws wordt gepubliceerd met bepaalde keywords?

Ik stel me zo voor dat ik een of meerdere keywords kan toevoegen, en de wijze waarop ik een notificatie wil krijgen.

Is dit al mogelijk, en zo ja: hoe doe ik dat?

Indien hier al topics over zijn: mijn excuses. Ik ben benieuwd welke keywords dan gebruikt zijn, want mij lukte het niet om er iets over te vinden :\

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Tweakers biedt die optie (nog) niet AFAIK, maar je kunt gewoon een Google alert instellen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trayracing
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-06 14:30
@RobIII Ik had je antwoord aanvankelijk als 'beste antwoord' gemarkeerd. Dat is het vooralsnog ook. Maar door het vinkje lijkt het nu net alsof de feature-request voldaan is. Dat is het niet.

Het lijkt me nog steeds een (zeer) zinvolle feature. Ik trek daarom even de 'beste antwoord' markering in.

Desondanks is je antwoord wel bruikbaar (hoewel ik er wel een Google account voor aan zou moeten maken, wat ik liever niet doe, maar in de basis functioneert dit zoals ik heb geschetst) _/-\o_