Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Vraag
Alle reacties
Verwijderd
Dat is de eerste boosdoener als je zelf aan het hobbyen bent geweest.
Heb er net een paar weken een nieuwe camera in gedaan aangezien de vorige redelijk naar de klote was. Dus ik vraag me af of dat wel het probleem is.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:57:
Dat is de optische stabilisatie van de camera vermoed ik. Alles wel goed gemonteerd en nergens vuil tussen?
Dat is de eerste boosdoener als je zelf aan het hobbyen bent geweest.
Dat verklaart namelijk toch niet dat als ik inzoom met een zachte touch ik niks hoor en als ik met een harde touch inzoom wel iets hoor?
Heb net nog een stukje film opgenomen waarbij ik loop te shaken met de telefoon tijdens de opname en het doffe geluid/gekraak komt zodra ik met mijn vinger de opname stopzet.
[YouTube: iPhone 7 gekraak]
[ Voor 4% gewijzigd door RazorMaron op 18-01-2021 14:34 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Raar genoeg hoor ik geen keihard gedruk als ik latex handschoenen aan heb.
De static sound blijf je wel hoor.
[ Voor 28% gewijzigd door RazorMaron op 07-02-2021 08:37 ]