Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Welke XP ookalweer? hoe noemde je dat? een beta?
B-E-T-A?
Dat betekend dattie nog niet af is.... toch?
B-E-T-A?
Dat betekend dattie nog niet af is.... toch?
7? jij bent gek??? raak je dan nog wel wat? hier staat ie op 3.25Op maandag 13 augustus 2001 22:21 schreef Jinx het volgende:
options => preferences => input => mouse sensitivity willekeurige waarde tussen -ik meen- 5.00 en 13.00 invoeren en ff kijken wat je het lekkerst vind,ik heb 'm op 7.00 staan.
je zou ook kunnen proberen Vsync uit te zetten
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dat vroeg ik mij nou net af. In de video properties zie ik wel de vSync optie van OpenGL staan. Maar bij Direct3D zie ik die niet. Hoe verander je die? Draai XP RC2 2535 en Detonator 12.90 mocht het iets uitmaken. Las trouwens ook iets over 20.90 of zo
Zijn ze al te downen?.. greetz...
Out of order...
jah hallo, ik ben nou ook weer niet zo debiel als ik eruit zie hoor, dat ik niet weet hoe je mouse sensitivity moet aanpassen
ik heb gezegd mouse ACCELERATION, dus bij grotere bewegingen gaat ie opeens sneller. en btw, ik speel ook altijd op 7, maar dat verschilt heel sterk in wat voor pc je hebt. Iemand een beter idee?
Verwijderd
ut draait bij mij op xp beter dan op me of 98 se je moet alleen wel even je mousespeed wat lager zetten want xp overclockt je mouse speed wel op een of andere vage manier
mouse speed gaat het niet om, hij moest idd iets lager maar bij grote bewegingen (als je je snel om wilt draaien ofzo) gaat ie gewoon sneller en dat is zwaar irritant
Je hebt vast die Logitech drivers geinstalleerd
Verwijderd
had ik ook last van dat mijn muis in 1x kei snel ging bewegen.......ligt gewoon aan win xp.....tja nix aan te doen....gewoon w8en tot de final.
Uhm, ik heb een M$ optical USB muis en daarbij een adapter voor PS/2. Als ik die adapter gebruik hapert m'n muis ook geregeld in XP ongeacht wat ik doe. Als ik hem gewoon op de USB aansluiting gebruik, gaat het wel goed.
Misschien ook een tip?
Misschien ook een tip?
LOLOp maandag 13 augustus 2001 22:31 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
7? jij bent gek??? raak je dan nog wel wat? hier staat ie op 3.25
je zou ook kunnen proberen Vsync uit te zetten
dat verschilt per muis hoor! bij mij staat ie op 10 !! en heb hem wel es op 11 gehad! en ja, dan kan je een HEEL rondje draaien als je gewoon in de lucht springt (dat wil ik ook kunnen)
Ja hier staat-ie op 9
WinXP doet idd rare dingen met muissnelheid, ik had normaal altijd mijm sensitivity in Half-Life op 20 staan (max van slidertje), maar toen ik WinXP kreeg ging opeens supertraag, nu staat-ie dus op 75
WinXP doet idd rare dingen met muissnelheid, ik had normaal altijd mijm sensitivity in Half-Life op 20 staan (max van slidertje), maar toen ik WinXP kreeg ging opeens supertraag, nu staat-ie dus op 75
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Bij mij lijkt er een kleine vertraging in te zitten.. 
Ik raak de stomste camper imbeciel nog niet eens! Geen enkele optie lijkt dit te verhelpen. M'n sensitivity staat gewoon lekker op 3 in UT en op 10 voor m'n muis. Als je dat in UT zou doen, komt dat rond de 20 uit.
Maar dat maakt allemaal niet uit. Er blijft een vertraging inzitten en dat betekent dus fijn RIP in UT
Bahaaalen want verder vind ik XP best wel goei
Ik raak de stomste camper imbeciel nog niet eens! Geen enkele optie lijkt dit te verhelpen. M'n sensitivity staat gewoon lekker op 3 in UT en op 10 voor m'n muis. Als je dat in UT zou doen, komt dat rond de 20 uit.
Maar dat maakt allemaal niet uit. Er blijft een vertraging inzitten en dat betekent dus fijn RIP in UT
Bahaaalen want verder vind ik XP best wel goei
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
raar ik heb nooit ergens last van gehad. heb al maanden xp draaien had eerst logitech muis zonder logitech drivers werkte prima ut. heb nu m$ explorer met laatste m$ software werkt perfect
Pagina: 1