Windows XP & Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:

• 3steps667
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04-2022

3steps667

Denk toch eens na man!

Topicstarter
sinds ik winXP heb geïnstalleerd doet mijn muis nogal raar in UT. Het lijkt alsof mouse-acceleration aanstaat ofzo. In windows muis instellingen staat mouse-acceleration uit en in UT is geen optie daarvoor te vinden. Ik heb al gehoord dat het iets kan zijn met mijn videokaart. Ik heb een asus GF2 pro. lijkt me zelf een beetje onlogisch dat je videokaart de oorzaak is van een muisprobleem maarja...

heeft iemand een oplossing?

Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 15:23

Nietzman

Woei!

Welke XP ookalweer? hoe noemde je dat? een beta?

B-E-T-A?

Dat betekend dattie nog niet af is.... toch?

Verwijderd

Werkt hier prima hoor, en dat het een beta is zegt nix |:(

Verwijderd

options => preferences => input => mouse sensitivity willekeurige waarde tussen -ik meen- 5.00 en 13.00 invoeren en ff kijken wat je het lekkerst vind,ik heb 'm op 7.00 staan.

Verwijderd

Oh ja,laat ff weten of UT gelukt is!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op maandag 13 augustus 2001 22:21 schreef Jinx het volgende:
options => preferences => input => mouse sensitivity willekeurige waarde tussen -ik meen- 5.00 en 13.00 invoeren en ff kijken wat je het lekkerst vind,ik heb 'm op 7.00 staan.
7? jij bent gek??? raak je dan nog wel wat? hier staat ie op 3.25 :P

je zou ook kunnen proberen Vsync uit te zetten :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Zeker raak ik nog wel wat!Moet je 'ns in fly-mode proberen,heeft wel wat vind ik.

• X1pheR
  • Laatst online: 26-06 12:38
Dat vroeg ik mij nou net af. In de video properties zie ik wel de vSync optie van OpenGL staan. Maar bij Direct3D zie ik die niet. Hoe verander je die? Draai XP RC2 2535 en Detonator 12.90 mocht het iets uitmaken. Las trouwens ook iets over 20.90 of zo ;) Zijn ze al te downen?.. greetz...

Out of order...

• 3steps667

3steps667

Denk toch eens na man!

Topicstarter
jah hallo, ik ben nou ook weer niet zo debiel als ik eruit zie hoor, dat ik niet weet hoe je mouse sensitivity moet aanpassen :) ik heb gezegd mouse ACCELERATION, dus bij grotere bewegingen gaat ie opeens sneller. en btw, ik speel ook altijd op 7, maar dat verschilt heel sterk in wat voor pc je hebt. Iemand een beter idee?

Verwijderd

ut draait bij mij op xp beter dan op me of 98 se je moet alleen wel even je mousespeed wat lager zetten want xp overclockt je mouse speed wel op een of andere vage manier

• 3steps667

3steps667

Denk toch eens na man!

Topicstarter
mouse speed gaat het niet om, hij moest idd iets lager maar bij grote bewegingen (als je je snel om wilt draaien ofzo) gaat ie gewoon sneller en dat is zwaar irritant

Verwijderd

even wennen dus ik vindt het wel fijn >:)

Verwijderd

vind het ook wel lekker onder xp .
stond tweede dus , ging aardig goed met de frags.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 21:32
Je hebt vast die Logitech drivers geinstalleerd :)

Verwijderd

had ik ook last van dat mijn muis in 1x kei snel ging bewegen.......ligt gewoon aan win xp.....tja nix aan te doen....gewoon w8en tot de final.

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11 10:07

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Uhm, ik heb een M$ optical USB muis en daarbij een adapter voor PS/2. Als ik die adapter gebruik hapert m'n muis ook geregeld in XP ongeacht wat ik doe. Als ik hem gewoon op de USB aansluiting gebruik, gaat het wel goed.

Misschien ook een tip?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op maandag 13 augustus 2001 22:31 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

7? jij bent gek??? raak je dan nog wel wat? hier staat ie op 3.25 :P

je zou ook kunnen proberen Vsync uit te zetten :)
LOL

dat verschilt per muis hoor! bij mij staat ie op 10 !! en heb hem wel es op 11 gehad! en ja, dan kan je een HEEL rondje draaien als je gewoon in de lucht springt (dat wil ik ook kunnen)

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ja hier staat-ie op 9

WinXP doet idd rare dingen met muissnelheid, ik had normaal altijd mijm sensitivity in Half-Life op 20 staan (max van slidertje), maar toen ik WinXP kreeg ging opeens supertraag, nu staat-ie dus op 75 :D

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:57

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Bij mij lijkt er een kleine vertraging in te zitten.. :(
Ik raak de stomste camper imbeciel nog niet eens! Geen enkele optie lijkt dit te verhelpen. M'n sensitivity staat gewoon lekker op 3 in UT en op 10 voor m'n muis. Als je dat in UT zou doen, komt dat rond de 20 uit.

Maar dat maakt allemaal niet uit. Er blijft een vertraging inzitten en dat betekent dus fijn RIP in UT :(

Bahaaalen want verder vind ik XP best wel goei :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-11 23:31
raar ik heb nooit ergens last van gehad. heb al maanden xp draaien had eerst logitech muis zonder logitech drivers werkte prima ut. heb nu m$ explorer met laatste m$ software werkt perfect
Pagina: 1