Ik twijfel teveel, ik heb zelf de xbox one x. en speel nu star wars jedi the fallen order erop. via gamepass ultimate. Echter vraag ik me af of deze buiten de hogere fps op de series x er grafisch wel beter uit ziet? raden jullie me dan aan een series x te kopen? eind van het jaar komt gamepass ook naar de oled tv`s via een app, vraag me af hoe dat gaat werken, en of ze dan ook raytracing gaan toevoegen. ik hoor graag jullie ervaring.
Hoi @theman80 
Deze vraag mag je gewoon stellen in [XSX | XSS] Xbox Series X|S
Daar is in ieder geval heel recent nog gesproken over de Jedi Fallen Order update, en je andere vraag kunnen ze daar ook vast beantwoorden.
Ik zet dit topic dan ook op slot, niet omdat het geen terechte vraag is, maar om te voorkomen dat de discussies op meerdere plekken gaan lopen
Deze vraag mag je gewoon stellen in [XSX | XSS] Xbox Series X|S
Daar is in ieder geval heel recent nog gesproken over de Jedi Fallen Order update, en je andere vraag kunnen ze daar ook vast beantwoorden.
Ik zet dit topic dan ook op slot, niet omdat het geen terechte vraag is, maar om te voorkomen dat de discussies op meerdere plekken gaan lopen
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 18-01-2021 12:04 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.