Sony UBP-X700 Blu-ray speler

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 04-11 21:24
Ik heb een Sony UBP-X700 Blu-ray speler besteld mijn vraag is of dit de juiste keuze is geweest.

Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een LG OLED CX. Dubio zit hem in of ik niet beter had kunnen wachten voor een PS5 die ook een interne blu-ray speler heeft.

Daarnaast heb ik begrepen dat je handmatig Dolby Vision of HDR moet instellen en dit niet automatisch word herkent. Weet niet in hoeverre dit een deal breaker is. Iemand ervaringen hiermee?

Alle reacties

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik heb een Sony die er net onder zit in de reeks.
Als ik gewoon ingesteld heeft dat ie auto 4k weer geeft hoef ik niets te doen en zie op me lg tv day ie vanzelf Dolby en vision enzo aan heeft.
Dus hoef niets met de hand iedere keer aan te zetten.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• rutgergron
Ik heb dus begrepen dat je élke keer handmatig dolby vision moet activeren. Als je dit niet doet en het staat bijv. nog aan dan gaat het niet automatisch uit als de dvd het niet ondersteunt.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 16:30
rutgergron schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:22:
Ik heb dus begrepen dat je élke keer handmatig dolby vision moet activeren. Als je dit niet doet en het staat bijv. nog aan dan gaat het niet automatisch uit als de dvd het niet ondersteunt.
Dat lijkt me bijzonder. Mijn LG OLED blijft niet in de dolby vision stand staan als de content op het scherm geen dolby vision ondersteuning heeft. Hetzelfde geldt voor HDR.
Een PS5 ondersteunt vooralsnog geen Dolby Vision. Ik verwacht dat dat nog wel gaat komen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• rutgergron
De x700 heb ik begrepen moet je handmatig dolby vision aan of uitzetten. Als je het vergeet uit te zetten zend de player dolby vision op alles uit ook als het niet word ondersteunt.