Ik zoek een?
Compacte stereo versterker met streaming functies. Krachtig genoeg om vloerstaanders aan te kunnen sturen.
Sub out is een must, want de kans is ook reeel dat het toch boekenplank speakers worden + sub.
Wat is je budget?
600 euro, maar indien echt nodig kan ik rekken 800 euro. De puzzel zit 'm in mijn ogen vooral in de meerwaarde die ik krijg voor een hoger budget.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1. platen afspelen via Denon dp 300f
2. Spotify (via bluetooth is prima, connect is mooi meegenomen)
3. mogelijk in de toekomst Tidal of een vergelijkbare hi-res streamingdienst
Wat heb je zelf al gevonden?
Yamaha WXA-50 -> app schijnt erg slecht te zijn, verder perfect lijkt me. maar ja, die app ga ik dagelijks gebruiken vrees ik.
NAD D3045 -> flink duurder dan Yamaha, minder vermogen (60w bij 8 ohm)
Powernode 2i -> flink duurder dan Yamaha, minder vermogen (60w bij 8 ohm)
Sonos AMP -> geen hi-res ondersteuning
NAD D3020v2 -> ook tof, binnen budget, maar nog zwakker dan z'n grotere broer (30w)
Denon HEOS Amp HS2 -> volgens mij voldoet deze ook, maar vind deze vrij lelijk
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog meer alternatieven voor de compacte stereoversterkers die ik over het hoofd zie?
Zo nee, welke uit de lijst zou je adviseren en waarom?
Compacte stereo versterker met streaming functies. Krachtig genoeg om vloerstaanders aan te kunnen sturen.
Sub out is een must, want de kans is ook reeel dat het toch boekenplank speakers worden + sub.
Wat is je budget?
600 euro, maar indien echt nodig kan ik rekken 800 euro. De puzzel zit 'm in mijn ogen vooral in de meerwaarde die ik krijg voor een hoger budget.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1. platen afspelen via Denon dp 300f
2. Spotify (via bluetooth is prima, connect is mooi meegenomen)
3. mogelijk in de toekomst Tidal of een vergelijkbare hi-res streamingdienst
Wat heb je zelf al gevonden?
Yamaha WXA-50 -> app schijnt erg slecht te zijn, verder perfect lijkt me. maar ja, die app ga ik dagelijks gebruiken vrees ik.
NAD D3045 -> flink duurder dan Yamaha, minder vermogen (60w bij 8 ohm)
Powernode 2i -> flink duurder dan Yamaha, minder vermogen (60w bij 8 ohm)
Sonos AMP -> geen hi-res ondersteuning
NAD D3020v2 -> ook tof, binnen budget, maar nog zwakker dan z'n grotere broer (30w)
Denon HEOS Amp HS2 -> volgens mij voldoet deze ook, maar vind deze vrij lelijk
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog meer alternatieven voor de compacte stereoversterkers die ik over het hoofd zie?
Zo nee, welke uit de lijst zou je adviseren en waarom?