Toon posts:

Nieuwe case kopen...

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een of andere octek kast waar niks mee te doen is, totaal geen plek voor case fans.
Dus ik wil een nieuwe case :)
Ik heb een boel case reviews bekeken en ik vind de Antec SX630/35 2 erg leuke kasten voor hun prijs.
Genoeg plek voor cooling zonder dat je je hele case naar de vernieling boord (zoals ik met m'n huidige kast heb gedaan) en de ruimte is goed verdeeld.
Ik wil deze case zo goed als zeker kopen maar ik heb geen idee waar in NL. ze hem verkopen, hij staat ook niet in de pricwatch en de search hielp ook niets :(

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:33
kijk maar eens bij www.tweakshop.nl :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op maandag 13 augustus 2001 22:02 schreef kosz het volgende:
kijk maar eens bij www.tweakshop.nl :)
niet echt een ruime keuze

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:33
Hij zoekt toch een specifieke kast, dan hoeft ie toch niet uit 100stuks te kiezen, of wel |:(

Verwijderd

Topicstarter
De kasten die ik daar zie zien er allemaal het zelfde uit maar zijn van verschillende merken. :? :? :? :?

Wel de kast die ik wil hebben, of toch weer niet want ik zie nergens antec staan...

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 22:43 schreef Roefoes het volgende:
De kasten die ik daar zie zien er allemaal het zelfde uit maar zijn van verschillende merken. :? :? :? :?

Wel de kast die ik wil hebben, of toch weer niet want ik zie nergens antec staan...
De kast die jij zoekt is deze:
http://www.chieftec.com/products/dragon/dh01w.htm

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nergens antec staan...
Is antec nou chieftec of andersom of maken ze elkaars kasten gewoon na?
Ik begrijp niet wat dat chieftec nou met antec te maken heeft.
Ik zie ook wel dat de chieftec kast die jij laat zien, gelijk is aan de antec kast die ik zag maar waarom 2 verschillende merken en een kast :?

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 22:58 schreef Roefoes het volgende:
Ik zie nergens antec staan...
Is antec nou chieftec of andersom of maken ze elkaars kasten gewoon na?
Ik begrijp niet wat dat chieftec nou met antec te maken heeft.
Ik zie ook wel dat de chieftec kast die jij laat zien, gelijk is aan de antec kast die ik zag maar waarom 2 verschillende merken en een kast :?
Alle kasten worden gemaakt door slechts een fabrikant, en dat is Chenming.
www.chenming.com.tw

Er zijn vele merken die gebruik maken van de kasten van Chenming, o.a. Antec, Bonchic, Chieftec en Enermax.
De kasten zijn dan ook gelijk alleen de uitvoering is verschillend.
Zo maakt Antec gebruik van hun eigen merk PSU en Case fans welke standaard meegeleverd zijn. Andere merken leveren b.v. geen case fans mee.
Let dus goed op wat je koopt, want niet alle kasten zijn dus gelijk qua uitvoering.
De basis is wel gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ahhhhh nu snap ik het! Ik begon al aan m'n zelf te twijfelen :o

Verwijderd

Topicstarter
Ik word alleen niet veel wijzer van www.tweakshop.nl, ze hebben net niet de maat die ik wil geloof ik, zag het type nummer wel op het plaatje maar niet in de lijst met kasten :(

[edit]Die DX-01-W is net iets groter zie ik, kan je wel weer 2 extra fans in kwijt :P
Da's 2 intake en 2 exhaust.
Die's dus eigenlijk alleen maar beter! :9
Heeft iemand trouwens ervaring deze kasten?[/edit!]

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Op maandag 13 augustus 2001 23:26 schreef Roefoes het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring deze kasten?
Ja, ik heb 'm hier staan.

Super kast, goed koeling, heel gemakkelijk te installeren en super degelijk.
Echt een aanradertje.

Op de homepage van Chieftec kun je trouwens ook de buitenlandse importeurs vinden.

Good goan

Verwijderd

Ja, ik heb ook die DX-01-W, bij Tweakshop besteld, met 4 fans en een Enermax 350Watt PSU. Afgelopen vrijdag binnengekregen en heel tevreden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snapte niet helemaal hoe het met de PSU zit bij tweakshop.nl....
Zit de PSU er nou standaard in, en zo ja, welk merk?
Zo nee, da's jammer maar ik zag geen endermax voedingen bij tweakshop, zal wel aan mij liggen 8-)

edit:
Ik zal wel stront in m'n ogen gehad hebben... Ze verkopen dus wel enermax PSU's bij tweaskhop.nl :) )
Pagina: 1