Ik mag een cd-speler uitzoeken voor 240.maar welke

Pagina: 1
Acties:

• whizzkey
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022
Hallo.

Ik ben vandaag bij de Dixons geweest om te vragen hoe het was met m'n portable cd-speler die ik een maand geleden had gebracht voor reparatie. Ik kreeg toen te horen dat ie 'total-loss' was (reparatieprijs was boven kostprijs). Aangezien ik een verlengde garantie heb, Kon ik een nieuwe cd-speler uitzoeken voor de nieuwprijs (f 240,-). Ik heb eens gekeken en ik zag dat ik kon kiezen uit 3 types.

De eerste was een Sony D-EJ620.

Hier is het plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.sony-europe.com/resources/image/51313_D-EJ620.gif

Of een panasonic SL-SX 280 E6-S

Die ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/producten/images/SL-SX280.jpg

Of een Philips AX2011.
Deze laatste kan ik niet vinden op philips.nl

De Eigenschappen zijn ongeveer allemaal hetzelfde, alleen blinkt de panasonic uit in dat ie een afstandsbediening heeft en dat ie best wel lang met de batterijen kan doen volgens de site.

Nou is mijn vraag: Wie heeft ervaringen met een of meer van deze spelers en wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt.

Rob.

Jep

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:38
Ik zelf vind die Sony veeeeeel mooier, en hij ziet er ook wat robuuster uit doordat hij geen 'rechte' hoeken heeft. Jammer alleen dat de Sony geen (?) afstandsbediening heeft, want die dingen zijn echt ontzettend handig.

Wat voor discman had je eerst, en wat waren je ervaringen daarmee?

• whizzkey
  • Laatst online: 24-11-2022
Ik had een philips AZ7781.

12 Sec. Shock-proof.
Ervaringen waren goed..Minpuntjes waren dat het batterijenvakje zich onder de cd bevond, en je dus iedere keer de cd eruit moest halen voor de batterijen te verwisselen. en de Bass-boost blijft niet standaard aan staan. Voor de rest was hij wel okay.

Jep

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-03 09:30
die philips cd spelertjes die lezen ook cd rewritables, dus elke dag een ander cd'tje >:) heb er zelf ook 2 van, werken wel goed

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 21:57 schreef whizzkey het volgende:
Of een Philips AX2011.
Deze laatste kan ik niet vinden op philips.nl
Afbeeldingslocatie: http://pics.brinkmann.de/artikel/abt20/819786.jpg

Zoek en ge zult vinden! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Die Sony ziet er wel leuk uit, maar volgens mij zijn die ronde dingen echt vol onpraktisch. als dat ding in een jaszak zit en een beetje gaat draaien enzo, mag jij steeds weer gaan zoeken waar in hemelsnaam al die play/stop/next/last-knopjes nu weer gebleven zijn...
zou mijn voorkeur niet hebben

Verwijderd

vragem of je bij kan betalen en een minidisc kopen... als het kan moet je het doen, ook als het financieel kan.. zo niet... ff langs de dixons.. genoeg keus daaro,, gewoon een paar checken,,,,, :)

• sebastius
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

laat die diskmans, koop md, veel kleiner, stabieler en niet heel veel duurder.

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03 21:48
zie bovenstaand:

yep... maar veeeeellll duurder als je een goeie wilt... met MDLP etc. (heb ik ook :9~ )

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 00:08 schreef SuperSucker het volgende:
zie bovenstaand:

yep... maar veeeeellll duurder als je een goeie wilt...
Heb een Sharp MD-MT80H(S), een erg goed spelertje voor 300 piek ( :P )
Pagina: 1