Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-04 11:46
Ik stream mijn tv geluid via AirPlay vanaf mijn Apple TV 4K naar mijn Sonos (Ikea symfonisk) speakers, maar sinds een week ziet de Apple TV mijn Sonos boxen niet meer. Met andere Apple apparaten (iPad, iPhone) zie ik de Sonos speakers wel in de lijst met AirPlay apparaten staan en kan ik daar gewoon heen streamen.

Speakers heb ik opnieuw geïnstalleerd, router opnieuw opgestart, Apple TV opnieuw opgestart, Apple TV gecheckt op software updates. Ik weet niet zo goed wat ik nog meer kan doen. Wie kan mij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-04 11:46
Ik heb een oplossing gevonden: ethernet kabel uit apple TV halen en het appraat verbinden met Wifi. Dan werkt het wel. Bijzondere is dat ik al meer dan een jaar de Apple TV met ethernet kabel heb gebruikt inclusief de airplay functie. Dus wat er veranderd is weet ik niet. Firmware update misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 08:50
Ik heb een vergelijkbaar.probleem gehad en toen bleek de appletv zichzelf een 192.168 adres gegeven te hebben terwijl mijn DHCP server alles in de 10.0 range uitgeeft. Vreemd genoeg bleef de rest op de appletv wel gewoon goed werken

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)