Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rules
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-10 20:05
Gisteren een Eufy smart deurbel aangesloten op een bestaande 8v connectie.
Echter krijgt de bel geen stroom (hij maakt nu gebruik van de bestaande batterij die in de bel zit).
De originele 'chime' werkt wel gewoon. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Zo is (en was) het aangesloten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GsWvP-SMinoew7Es9CN5rYHFJrI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Jmaukxk9tz3HGh4FqgmBnP6.jpg?f=fotoalbum_large

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:15

EiT

Staat bel trafo wel aan?
Anders kijken of er wel spanning op staat. Was eigen plug en play bij mij.

[ Voor 61% gewijzigd door EiT op 17-01-2021 17:42 ]

Druk en zetfouten voorbehouden.

• realmadridsi
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 21:53
Je moet de chime bridgen, staat ook in de instrucies die bij de deurbel zijn geleverd. Er zitten kleine draadjes in het pakket die je kunt gebruiken om de chime te bridgen.

Hierdoor zal de huidige Chime niet meer werken, maar daarvoor gebruik je de chime die meegeleverd is.

[ Voor 23% gewijzigd door realmadridsi op 18-01-2021 14:48 ]

• rules
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-10 20:05
realmadridsi schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:47:
Je moet de chime bridgen, staat ook in de instrucies die bij de deurbel zijn geleverd. Er zitten kleine draadjes in het pakket die je kunt gebruiken om de chime te bridgen.

Hierdoor zal de huidige Chime niet meer werken, maar daarvoor gebruik je de chime die meegeleverd is.
Bedankt voor je reactie. Dit geldt alleen als je de originele chime niet wilt gebruiken.

• BThomas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
rules schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 17:47:
[...]

Bedankt voor je reactie. Dit geldt alleen als je de originele chime niet wilt gebruiken.
Heb je dit nog kunnen oplossen?

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:44
Ik heb nog gewoon de originele bel in gebruik.
De 8v trafo heb ik wel vervangen door een 1A variant. (origineel had ik een 500mA variant)

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:30
Ik had voorheen mijn Eufy deurbel 2k ook aangesloten op de beltrafo van 8v. Je hebt echter minimaal 16V nodig om het te laten werken.

PSN: TheKrish

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:16
Ben ook wel benieuwd, heb nu de 2K deurbel hier liggen. Was van plan om hem bedraad aan te sluiten met bestaande gong. Voor zover ik begrijp moet dat kunnen, in de handleiding lees ik niks over het bridgen van je chime. Voordat ik hier een hoop moeite ga doen: kan iemand nog bevestigen of dit werkt of niet?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Sendak239
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik heb de Eufy 2K een paar dagen geleden aangesloten als vervanging van normale deurbel. Dat gaat gewoon op de bestaande draden zonder iets te wijzigen. Bestaande bel werkt ook nog, ik heb wel aangegeven dat die niet zo lang hoeft te klinken.

Zoals aangeven op de Eufy is 8V echt genoeg. Heel langzaam wordt de batterij elke dag wat voller maar die wordt toch niet gebruikt. Als de stroom er uit ligt dan zal Homebase en app ook weinig doen.

Enige vreemde is dat we een keer de bestaande bel een seconde hebben horen klinken zonder dat er iemand was en zonder dat het ding dong geluid van de Eufy afging.

Nog een tip, de schroeven van de oude bel waren bij mij wat dunner en die heb ik dus hergebruikt ipv de schoeven van de Eufy. Meld de deurbel ook volledig aan voordat je hem plaatst, je moet een code op de achterkant scannen en anders kun je hem dus weer loshalen.

[ Voor 23% gewijzigd door Sendak239 op 31-08-2022 16:49 ]

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Er zijn 2 versies, met of zonder batterij. Ik heb de versie zonder batterij omdat ik die estetisch mooier vond. Daarvoor heb ik de bestaande bedrading moeten vervangen door die van de trafo. Naar mijn weten werkt de versie met batterij als buffer. Daardoor heb je aan 8v voldoende.

[ Voor 24% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 31-08-2022 16:51 ]

Pagina: 1