Vanmorgen is mijn laptop via de onderkant natgeworden door water. Het was niet veel water, maar toch viel de laptop binnen een paar seconden al uit, nog voordat ik de kans had om deze uit te zetten.
Ik heb de onderkant van de laptop geopend. Alles voelt droog. Er loopt ook geen water uit. De accu zit naast de opening waar het water naar binnen is gekomen.
De accu kan ik er helaas niet uithalen. De schroeven willen maar niet in beweging komen.
Ik heb de laptop nu te drogen (de onderkant vd omhulzing er nog niet opgedaan) in de buurt van de buizen van de blokverwarming (die geven meer warmte af dan de verwarming)
Hoelang moet ik wachten tot ik de laptop weer kan uitproberen?
Wat kan ik evt nog meer doen om de laptop weer goed te laten werken?
Ik heb de onderkant van de laptop geopend. Alles voelt droog. Er loopt ook geen water uit. De accu zit naast de opening waar het water naar binnen is gekomen.
De accu kan ik er helaas niet uithalen. De schroeven willen maar niet in beweging komen.
Ik heb de laptop nu te drogen (de onderkant vd omhulzing er nog niet opgedaan) in de buurt van de buizen van de blokverwarming (die geven meer warmte af dan de verwarming)
Hoelang moet ik wachten tot ik de laptop weer kan uitproberen?
Wat kan ik evt nog meer doen om de laptop weer goed te laten werken?