Advies bewakingscamera's op ander terrein & thuisopslag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2024
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar wat advies.

Ik wil graag in een verkoophuisje op een andere locatie (ander dorp zelfs) een bewakingscamera ophangen omdat er wordt gestolen.

In dit huisje is alleen wifi en stroom aanwezig. Geen computer o.i.d.

Het moet een camera zijn met infrarood voor nachtvisie en moet alleen opnemen bij beweging. De huisjes zijn heel klein dus het hoeft niet ver te kunnen kijken.

Nu ben ik op zoek naar een budget oplossing om de beelden direct op mijn pc thuis te krijgen. De camera moet jaren hangen. Kom ik er dan onder uit jarenlang voor cloud opslag te moeten betalen? Zo ja, hoe? Zo nee, wat is de goedkoopste optie?

Ik heb ook nagedacht over het inzetten van oude android mobieltjes icm gratis surveillance software maar ik weet niet of dat werkt (en je hebt een IR lamp nodig)

Alvast bedankt voor de imput. Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!

[ Voor 9% gewijzigd door Emiel op 17-01-2021 15:14 ]

Alle reacties

• hetGDPRhuis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-02-2021
Beste,

Er zijn oplossingen op de markt waarbij je geen cloud opslag dient te nemen en de beelden worden bewaard op een SD kaart. De beelden zijn dan raadpleegbaar via je smartphone.
Een heel goed voorbeeld hiervan in Netatmo Presence.
Vergeet daarbij ook niet de wettelijke verplichtingen zoals de aangifte, plaatsing van pictogrammen en opmaken van het beeldverwerkingsregister.

Je mag me steeds contacteren voor bijkomende informatie

*knip*. Spam en werving is niet toegestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 18-02-2021 08:36 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Emiel je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Budget
- Wat je zelf al gevonden hebt.

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.