Op de eerste verdieping hangt een lamp die zowel beneden als boven aan en uitgeschakeld kan worden. Echter als je de lamp beneden aan zet een boven uit zet, kan je de lamp beneden niet meer aanzetten tenzij je de lamp boven aanzet en beneden weer uitzet. Ik ben bezig geweest met de bekabeling, maar zover mijn kennis gaat lijkt dat goed te zitten.
De bruine draad is de hoofdstroom en als je die aansluit en schakelaar omzet, dan zitten op beide zwarte kabels spanning.
Mijn gevoel zegt dat het verkeerde schakelaars zijn voor wat ik wil? Boven en beneden afzonderlijk van elkaar het licht bedienen. Of kan ik nog iets doen & heb ik het verkeerd aansluiten?:strip_exif()/f/image/aJPgYecknKmDje1b30OpJt2Z.jpg?f=fotoalbum_large)
De bruine draad is de hoofdstroom en als je die aansluit en schakelaar omzet, dan zitten op beide zwarte kabels spanning.
Mijn gevoel zegt dat het verkeerde schakelaars zijn voor wat ik wil? Boven en beneden afzonderlijk van elkaar het licht bedienen. Of kan ik nog iets doen & heb ik het verkeerd aansluiten?
:strip_exif()/f/image/aJPgYecknKmDje1b30OpJt2Z.jpg?f=fotoalbum_large)