betrouwbaarheidsbeoordeling

Pagina: 1
Acties:

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
Dit is geen topic over woorden met een hoge waarde bij scrabble, maar een serieus verzoek om een betrouwbaarheidsoordeel in te voeren op GoT.
Er worden regelmatig topics geopend met daarin goederen die massaal gekocht of gemaakt gaan worden. Soms (zoals het modders t-shirt topic ) vervallen sommige deelnemers in een welles nietes spelletje over elkaars betrouwbaarheid. Dit is je reinste topicverspilling en ik vond dat dus anders moest.
Nu kom ik wel eens op een site waarin spelers van een bepaald spel goederen van elkaar kunnen kopen waarbij de koper de verkoper een waardering kan geven. Zo kan je van te voren een inschatting maken of een verkoper een betrouwbare gast is of niet.

Zou zoiets niet mogelijk zijn hier op GoT? net zoiets als [su] maar dan [bu] betrouwbare users.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Wordt doe betrouwbaarheidsbeoordeling (^C ^V) dan gebaseerd op het gebied van ruil/verkoop, of wordt dat in het algemeen: expertise in een bepaald vakgebied, zoals ervaring in php programmeren of overclocken?

Sommigen zullen goede antwoorden geven in topics, al denk ik dat een klein percentage het prettig vindt de code of hardware naar de mallemoeren te helpen.

Zo'n betrouwbaarheidsbeoordelingssysteem zou best handig kunnen wezen inderdaad :)

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 12:08
Maar of het te realiseren is?

Dat is een hele operatie

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Topicstarter
Het gaat er in mijn geval niet om of de betreffende gebruiker betrouwbaar is op een bepaald gebied, maar of hij betrouwbaar is in zaken.
bestellers zouden, na een aankoopactie via dit forum, binnen bijvoorbeeld 3 dagen een rating (ok, neutraal, slecht) moeten kunnen geven. hierdoor kan men in de toekomst bij eventuele inkoopacties kijken of je je studiefinanciering wel aan die persoon toevertrouwd.

Op de site waar ik het over had gaat het als volgt,
nadat een voorwerp verkocht is kan de koper een positieve, neutrale of negatieve beoordeling geven eventueel voorzien van zijn mening. Voorwaarde is wel dat dit binnen drie dagen gebeurt via een unieke code die je van de desbetreffende site krijgt.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@