WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.
Vraag
Alle reacties
Met een lastig dak als dat van jou helpt het als je zelf alvast even netjes een tekening maakt van elk dakvlak met de maten en daar je eerste idee van een legplan in tekent.1. Hoeveel panelen kunnen er maximaal op de drie dakvlakken (wat is het beste legplan)
Voor het overzicht heb ik graag een luchtfoto bij met het noorden boven. Heb je zoiets? Bij nieuwbouw kan dat lastig zijn, dat begrijp ik.
7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)
Ik heb helaas geen luchtfoto doordat het nieuwbouw is. De maten vind ik ook lastig omdat het schuin loopt, daarom heb ik het formaat van de dakpan erbij geplaatst.
Op de zuidkant (er liggen nu 2 panelen) en op de oostkant (lange zijde) is er ook een rooster. Hebben de panelen hier last van?
Op de zuidkant (er liggen nu 2 panelen) en op de oostkant (lange zijde) is er ook een rooster. Hebben de panelen hier last van?
WP: PUHZ-SW75YAA ERST30D-VM2ED.UK en Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit HR RFT en 23 panelen á 335 wp (11 op oost en 12 op zuid), 13 panelen á 380 wp op noord.
:strip_exif()/f/image/dIIgJs5I0dbYEJL7laR01aJc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1s2U0klw32WjvUgyuNFcqbce.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yJK2Vi9r2vPnxijtuhCF4MMJ.jpg?f=fotoalbum_large)