Toon posts:

KPN???? ik begrijp het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aanvraag voor mxstream gedaan. Ze zouden een line check doen.
De centrale was dicht. een week geleden.

Ik bel vandaag op centrale is open.
Iemand anders belt op die op de zelfde centrale wacht en daar bij zeggen ze centrale is dicht.
Ik bel weer en de centrale is echt open zeggen ze. En ook zijn tel nummer gecontroleerd en zijn open. ik begrijp het niet meer help me

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 21:30 schreef DMS het volgende:
Ik heb een aanvraag voor mxstream gedaan. Ze zouden een line check doen.
De centrale was dicht. een week geleden.

Ik bel vandaag op centrale is open.
Iemand anders belt op die op de zelfde centrale wacht en daar bij zeggen ze centrale is dicht.
Ik bel weer en de centrale is echt open zeggen ze. En ook zijn tel nummer gecontroleerd en zijn open. ik begrijp het niet meer help me
ik weet precies wat je bedoelt...

mischien komt dat omdat ik die 'iemand anders' ben :P

ze werken echt langs elkaar heen daar...

Verwijderd

Topicstarter
Nou is ie weer dicht snik snik
ik begrijp er geen *** meer van

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 21:43 schreef DMS het volgende:
Nou is ie weer dicht snik snik
ik begrijp er geen *** meer van
ik wel

ze liepen daar gewoon te f*cken met verouderde lijsten :(

Verwijderd

Topicstarter
Verouderde lijsten kunnen ze bij de kpn niet eens bij houden welke lijsten ze gebruiken.

Maar nou bedenk ik me strax over een paar jaar wanneer de kpn eindelijk ook hier adsl heeft zou dan ook de centrale om de dag er uit liggen of niet.

Verwijderd

Wat is je postcode en huisnummer ?

Verwijderd

Topicstarter
En nou zeggen ze weer dat ie nooit down is geweest. Ben ik nou zo dom dat ik er geen ruk meer van snap of ilcht het gewoon bij meneer kpn.

Verwijderd

Als je bedenkt dat je het over KPN hebt begrijp je het zo...
Ik heb zo'n hekel aan dat bedrijf (oké, ik ADSL wel verplicht met ze, waarover ik overigens best tevreden ben). Maar ik las vanmorgen weer in de krant hoe dat ging met Cistron. Cistron heeft van KPN een rekening ontvangen voor gebruik van alle door hen 'bestelde' wijkcentrales, maar zoals bekend, wordt Cistron op alle mogelijke manieren tegengewerkt bij het gebruik van die centrales. Onderhand heeft Cistron pas 600 abonnees (wat weinig vind ik, maar de Volkskrant zegt het...)

Dan is het goeie Cistron (full speed ADSL voor een mooie prijs) dus lekker de grond ingeboord door KPN (duur, sterk vertraagd ADSL)

Eigenlijk zouden we met de complete 'TWEAKERS.NET'-club dat hoofdkantoor moeten bezetten ofzo :(

\\//Dit was niet helemaal on-topic, maar ik moest het gewoon ff kwijt\\//

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 11:59
Cistron heeft zonder mee mooie beloftes, die ze op de huidige schaal nog waar kunnen maken. Of ze dat nog steeds kunnen als ze groeien betwijfel is.

Het knijpen van KPN heeft z'n redenen (die voor Cistron ook gelden, alleen noemen ze ze daar niet...)

Begrijp me niet verkeerd, ik heb meer vertrouwen in de technische kunde van Cistron dan in die van KPN, maar het kan geen kwaad eea in perspectief te houden. Cistron zal zeker last hebben van KPN, maar ze hebben van meer factoren last dan alleen KPN...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 15:58 schreef ijdod het volgende:
Cistron heeft zonder mee mooie beloftes, die ze op de huidige schaal nog waar kunnen maken. Of ze dat nog steeds kunnen als ze groeien betwijfel is.

Het knijpen van KPN heeft z'n redenen (die voor Cistron ook gelden, alleen noemen ze ze daar niet...)

Begrijp me niet verkeerd, ik heb meer vertrouwen in de technische kunde van Cistron dan in die van KPN, maar het kan geen kwaad eea in perspectief te houden. Cistron zal zeker last hebben van KPN, maar ze hebben van meer factoren last dan alleen KPN...
wat dacht je van geld? Dat is ook belangrijk, als ze veel geld zouden hebben zou cistron veel sneller in heel Nederland zijn dan nu :+
Pagina: 1