can you read my mind?
Je kunt alleen maar met de multiplier gaan spelen gezien het feit dat dit bord compleet de geest geeft bij een fsb van 101 of hoger 
Als je ook met FSb wil oc-en moet je de KT7A nemen
Das mooi balen, dan moet ik binnenkort ook maar een nieuw mobo kopen.
Maar voorlopig kan ik er wel even mee verder.
Kzal die cpu als een vrouw behandelen, mijn Duron ligt er nu een beetje afgebrokkelend bij..
Maar voorlopig kan ik er wel even mee verder.
Kzal die cpu als een vrouw behandelen, mijn Duron ligt er nu een beetje afgebrokkelend bij..
can you read my mind?
13x102 hiero, hogere FSB wil niet lukken, hogere multiplier krijg ik met deze versie van de bios, ZT niet voor elkaar.
Ik zal eens gaan kijken naar die 3T (ofzoiets) versie maar eerst raid systeem backuppen
Ik zal eens gaan kijken naar die 3T (ofzoiets) versie maar eerst raid systeem backuppen
[AbC]
Oh, by the way. Die 1,2 hoef je niet te potloden? Zijn toch zobiezo unlocked?
can you read my mind?
Verwijderd
Wat een bull. Ik kan draaien op 115 Mhz FSB met de KT7.Op maandag 13 augustus 2001 21:27 schreef Da Joker het volgende:
Je kunt alleen maar met de multiplier gaan spelen gezien het feit dat dit bord compleet de geest geeft bij een fsb van 101 of hoger
Thanks, ik ben benieuwd wat er allemaal gaat lukken.... BTW welke biosversie draai jij dan?Op maandag 13 augustus 2001 21:54 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
De 200 Mhz FSB versie wel als het goed is iig.
can you read my mind?
Nee hoor< of die van mij moet niet door hebben dat ie gelocked isOp maandag 13 augustus 2001 21:54 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
De 200 Mhz FSB versie wel als het goed is iig.
Op mijn KT7a kom ik ook niet verder dan 137, maar ik heb wel alle PCI sloten vol.. Mijn KT7 wilde eigenlijk alleen maar multiplier.
One of the animals has left its cage today.
Mijn fsb gaat ook met 15 omhoog. als ik m'n ram lager zet en wat meer stroom geef aan cpu, komt er nog 2 bij. Zeker mazzel gehad dan.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
bij de k7t kan je echt wel de fsb omhoog gooien die van mij draait zelfs op 121 dus niet zo doen jongens abit roelt
Verwijderd
Hier ikke heb een abit kt7a-raid en heb een duron 600@800 met fsb 133 en er zal toch weinig verschil zijn met jou en mijn mobo. Binnenkort zo'n 1ghz t-bird erop met de nieuwe core
Verwijderd
Bij mij begint bij 114 de SCSI kaart een beetje in te storten.
(KT7-RAID)
Maar echt stabiel boven de 107 gaat zelden. Met een KT7A (-RAID eventueel) kom je ook vaak niet veel verder dan 140 ...
(KT7-RAID)
Maar echt stabiel boven de 107 gaat zelden. Met een KT7A (-RAID eventueel) kom je ook vaak niet veel verder dan 140 ...
Verwijderd
Op lage snelheden haal ik FSB van 111 of 113 met de Kt7 (6,5 x 113 lukt wel, 7,5 x 111 ook) dan wordt het 8,5 x 110, heel soms 9 x 111... 9,5 x 105 ..en dan steeds lager.
Bij een kameraad van me loopt zijn 1,3Ghz op op 1,365 Ghz (13 x 105) ..is daar maximaal
Bij een kameraad van me loopt zijn 1,3Ghz op op 1,365 Ghz (13 x 105) ..is daar maximaal
Verwijderd
De hoogst mogelijke multiplier-instelling is 12.5, tenzij de CPU nog gelockt is.
Misschien dat je dus helemaal niks meer aan dat softmenu hebt en net zo als bij de andere borden met andere bruggen moet gaan werken als L1 (L7 geloof ik?)
12.5*105 moet gemakkelijk te doen zijn.
FSB wil niet graag omhoog op een KT7 vanweger de KT133 chip ipv KT133A
Nieuwste bios is 49b0 (zie http://go.to/kt7faq)
Dit is de opvolger van 3R, welke weer de opvolger van 3C is, en daarvoor hadden we ZT geloof ik
Misschien dat je dus helemaal niks meer aan dat softmenu hebt en net zo als bij de andere borden met andere bruggen moet gaan werken als L1 (L7 geloof ik?)
12.5*105 moet gemakkelijk te doen zijn.
FSB wil niet graag omhoog op een KT7 vanweger de KT133 chip ipv KT133A
Nieuwste bios is 49b0 (zie http://go.to/kt7faq)
Dit is de opvolger van 3R, welke weer de opvolger van 3C is, en daarvoor hadden we ZT geloof ik
Verwijderd
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:51 schreef silentsnow het volgende:
Ik kan mijn 1GHz(10x100) op 10x130 krijgen met een KT7, dus dat een hogere FSB niet ogelijk is is geblaat.
Of je hebt het alleen in het menu gezien en nooit geprobeerd.
Als je bij een KT7 een fsb van 124 of hoger instelt, gebeurt er niets, omdat de chiset dat intern niet kan, is geblokkeerd door VIA zelf.(We hebben het dus over de KT133 chipset. ....)
Verschilt nogal, mijne wil niet eens op 101Op maandag 13 augustus 2001 21:54 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wat een bull. Ik kan draaien op 115 Mhz FSB met de KT7.
Mijn "oude" duron wilde ook nooit hoger dan 102, tzal waarschijnlijk strakjes niet anders zijn..., mwoah 1,2 of 1,25 is voorlopig weer genoeg, eerst ander mobo kopen begrijp ik nu......Op dinsdag 14 augustus 2001 18:50 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Verschilt nogal, mijne wil niet eens op 101vervanging is al opgetrommeld
can you read my mind?
Verwijderd
Hoger kan denk ik ook nog wel. M'n RAM wil wel. M'n CPU core niet, en m'n HDD lust ook geen 120 Mhz FSB helaas.Op dinsdag 14 augustus 2001 18:50 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Verschilt nogal, mijne wil niet eens op 101vervanging is al opgetrommeld
Verwijderd
Dat is ook niet zo vreemd, het is een 20% verhoging.Op woensdag 15 augustus 2001 03:41 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hoger kan denk ik ook nog wel. M'n RAM wil wel. M'n CPU core niet, en m'n HDD lust ook geen 120 Mhz FSB helaas.
Op een KT133A systeem zou dat 1,2X133=159,6 Mhz betekenen. Da's ook niet vaak stabiel, al helemaal niet met een vol systeem. Wil dit werken moet je eigenlijk naar 166 FSB met de volgende hogere PCI divider..
wat?? je kunt dus niet 12*100 draaien op dat KT7 bordje? (ik zat er namelijk ook aan te denken om over te gaan naar Tbird van 1,2... maar het overklokken naar bijvoorbeeld 13*102 .. zit er dus niet bij...
)
BTW mijn max FSB is 102 Mhz
BTW mijn max FSB is 102 Mhz
Kweet niet of multiplier 13x kan, volgens mij zit er in softmenu maar optie tot 12,5 x....
Als je hoger wil moet je gaan potloden op je cpu dacht ik te begrijpen nu.....
Maar mijn mobo wilde ook nooit verder dan FSB 102, waarschijnlijk ligt het aan mijn no-name ram ofzo...
Als je hoger wil moet je gaan potloden op je cpu dacht ik te begrijpen nu.....
Maar mijn mobo wilde ook nooit verder dan FSB 102, waarschijnlijk ligt het aan mijn no-name ram ofzo...
can you read my mind?
Pagina: 1