We cannot direct the wind, but we can adjust the sails
het ligt niet aan je specs (denk ik) want ik heb het bij een 486dx2 ook 
precies hetzelfde probleem.
een oplossing heb ik nog niet
Verwijderd
Ik heb het ook.. maarja.. je doet er niets aan denk ik.. het ligt of aan de mobo of aan de pci kaartje.Op maandag 13 augustus 2001 22:04 schreef ikbenveldmuis het volgende:
het ligt niet aan je specs (denk ik) want ik heb het bij een 486dx2 ook
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem. Al eens een topic over gehad geloof ik.
Ik heb een Abit SA6 met een 1 Ghz PIII, Geforce 2 GTS en 2 modules van 256 Mb 133. Het probleem zit hem volgens mij bij mij in de 256 Mb modules. Als ik er een 128 Mb dimm in doe (PC100) reset hij normaal, maar zet ik de 256 Mb dimm er in dan moet ik weer handmatig resetten.
Zou graag horen hoe je dit oplost ja...
Weet iemand of dit vaker voor komt?
Ik heb een Abit SA6 met een 1 Ghz PIII, Geforce 2 GTS en 2 modules van 256 Mb 133. Het probleem zit hem volgens mij bij mij in de 256 Mb modules. Als ik er een 128 Mb dimm in doe (PC100) reset hij normaal, maar zet ik de 256 Mb dimm er in dan moet ik weer handmatig resetten.
Zou graag horen hoe je dit oplost ja...
Weet iemand of dit vaker voor komt?
Wat ook kan is dat je HD's niet snel genoeg opspinnen... Je kunt in je BIOS waarschijnlijk ergens een extra wachttijd instellen om je HD's genoeg tijd hiervoor te geven....
Precies. Volgens mij heeft het daar idd ook mee te maken. Als je geen wachttijd kunt instellen, kun je eventueel ook alles op 'auto' zetten bij je Pri Master / Pri Slave/ Sec Master en Sec Slave.Op donderdag 16 augustus 2001 00:21 schreef Cpt.Morgan het volgende:
Wat ook kan is dat je HD's niet snel genoeg opspinnen... Je kunt in je BIOS waarschijnlijk ergens een extra wachttijd instellen om je HD's genoeg tijd hiervoor te geven....
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Pagina: 1